Kevés olyan nagyszerű kezdeményezés van az autósportban, mint a Renault World Series. Hétvégényi tömény izgalom, autóverseny a javából, minden percben közönségszórakoztató programok, ingyen. Tény, a Mégane Trophy Európa-kupában, vagy a Formula Renault kupában versenyző srácok között kevés az ismerős arc, de nekünk egy is elég. Mert itt küzd a pontokért Kiss Pál Tamás, egyetlen magyarként a nemzetközi mezőnyben. Ezért engedve a patrióta ösztönöknek javarészt az ő szereplésével, teljesítményével foglalkozunk a hétvégén. 

A Hungaroringen debütáló Kiss Pál Tamás a szombat reggeli első időmérő edzésen, kilenc tizedmásodperccel maradt el a pole pozíciót elérő Robin Frijns idejétől, ami ezúttal a 16. rajtkocka megszerzésére volt elég.  
„Számomra most nem a helyezés volt a lényeg, hanem, hogy tudjak az időmön javítani. Tegnap elég jó időt tudtam menni, 1:30 elejét, ami Nick Yelloly idejétől is csak három tizedmásodperccel volt elmaradva. Ő egy nagyon jó referencia, hiszen két másik pilóta mellett ő nyerte idén eddig a legtöbb futamot a WSR-ben. Ma a második szett gumin sikerült javítanom majd 8 tizedet, és egy másodpercen belül zártam az időmérőt az első helyezetthez képest, amivel én elégedett vagyok így elsőre” -értékelte élete első időmérő edzését az 530 lóerős, V8-as motorral hajtott WSR 3,5-ös formulaautóval a magyar pilóta.

„Nagyon nehéz lesz elsőre ilyen nagy autóval versenyezni, hiszen külső paramétereit tekintve is jóval nagyobb ez az autó, mint amihez hozzászoktam. Általában a versenyeken jól szoktam teljesíteni, tudom az előzési pontokat, de ésszel kell majd belemennem minden manőverbe, mert ez azért más, mint amit eddig megszoktam, és fizikailag is nehéz lesz végigbírni a versenytávot. Örülnék, ha legalább ott be tudnám fejezni a futamot, ahonnan elindulok, de természetesen bízom benne, hogy sikerül majd néhány helyet javítanom is a pozíciómon. Ha jól tudok spórolni a gumival, akkor a végén talán még előrébb is tudok majd jönni” – tekintett előre Kiss Pál Tamás.