Az Anti-lag rendszerrel ellátott régi német autókat mindenki imádja, főleg ha az egy Audi 200 Quattróban van. De mielőtt tovább lépnénk tisztázzuk, hogy mi is pontosan ez a rendszer. 
Az Anti-lag – rövidítésekben ALS néven emlegetik – egy motorvezérlési technológia, amelynek segítségével minimalizálni lehet a turbó késedelmi idejét, azaz a turbólyukat. Szóval a lényeg, hogy amint lemezig tapossuk a gázt, szinte azonnal életbe lép a turbó adta áldásos erő. 
A videóban szereplő Quattro nagyon szép gumicsíkot húz, mikor eldörren a képzeletbeli startpisztoly. Mind a négy kerékkel kapaszkodik az aszfaltba és a hang, amit eközben kiad, valami isteni, karon a szőrszálakat vigyázzba állító. 
Az ALS magában nem lenne elég ilyen, már ránézésre és ráhallásra is bika teljesítményre, ezért elárulhatjuk, hogy ez az Audi a gyári 20 szelepes motor mellett Garrett turbót kapott, VEMS ECU elektronikát, 870-es injektorokat, az intercoolerhez viszont nem nyúltak, maradt a gyári. 
A tulaj elmondása szerint 530 lóerő környékén teljesít a masina, és én bizony el is hiszem ezt neki.