Nektek van biztosításotok az autóra természet okozta károk ellen? Bizony nem árt megfontolni a dolgot, mondjuk CASCO formájában, hiszen torokba gombócot szorító érzés, amikor az időjósok jégesővel és vörös riasztásokkal tartják rettegésben az országot, nekünk pedig csak egy lakótelepi parkoló 5×3 méteres kockája jutott, fedél nélkül. Mikor pedig félelmünk valóságos rémálommá válik, az ilyen. 
A természet nem viccel, büntet ha kell 1
A természet nem viccel, büntet ha kell 21
A természet nem viccel, büntet ha kell 22
Azonban eszünkbe villanhat, hogy gyorsan keresünk egy terebélyes fát és beállunk alá, hátha csökkenti a lombkorona a jégdarabok becsapódási sebességét. Ez ötletnek nem rossz, de hagyjuk meg ezen a szinten, hiszen mikor kőkeménnyé fagyott esőcseppek hullnak, általában a szél is piszok erős, és könnyedén sokkal nagyobb kárunk keletkezhet. Íme a példa. 
A természet nem viccel, büntet ha kell 23
A természet nem viccel, büntet ha kell 24
A természet nem viccel, büntet ha kell 25
A természet nem viccel, büntet ha kell 26
Itt még nincs vége, erős viharban számos veszély fenyeget minket akár útközben is. Az egyik ilyen akárhol megtörténhet, el sem kell hagyni az országhatárt. Ez nem más, mint a villámcsapás. 
Villámlás idején az autó a legbiztonságosabb hely, ahol lehetünk. A zárt jármű Faraday-kalitkaként funkcionál: fémből készült, külső elektromos erőtér nem hatol be rajta és mivel sem mágneses tér, sem elektromos tér nincs a belsejében, a bezárt autóban ülő emberek biztonságban vannak. Éppen ezért villámláskor kevésbé hatékony védelmet nyújt a vászontetős jármű. Ha bent ülünk, fontos, hogy ilyenkor zárjuk be az ablakokat és ne érintsük meg a fémvázat. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy autókban nem keletkezhet kár, mert bizony ilyen erőhatások nem maradnak nyom nélkül.  Itt a példa videó formájában. 
Hurrikánok és tornádók szerencsére minket nem fenyegetnek, de a tengerentúli országok és az óceán partján lévő városok joggal rettegnek a természet e pusztító szörnyetegeitől. Gondoljuk csak a 2005-ös Katrina hurrikán tombolására, ami New Orleansban és környékén okozott hatalmas károkat. De a szárazföldeken kialakuló tornádók is nagyon veszélyesek.
A természet nem viccel, büntet ha kell 27
Egy közepes erejű, F1-F2-es besorolású tornádónak (250 km/órás sebességgel) nem okoz nehézséget a levegőbe emelni 500-800 kilogrammos tárgyakat. De egy F4-es pusztító erejű tölcsér, ami akár 420 km/órás sebességgel is foroghat, Matchboxként pördít meg egy kamiont is, szerelvénnyel együtt. A legerősebb tornádó F5-ös szintű, ami az elképesztő kategóriába tartozik és 510 km/órára képes. Eddig összesen két 5-ös szintűt jegyeztek fel, a legutóbbit Parkersburgban (Iowa államban) 2008. május 25-én, ami a fél várost letarolta.
Még egy tehervonat sem tud ellenállni az erős szélnek. 
A napokban már volt téma nálunk a hegyomlás és egy eddig számomra ismeretlen veszélyforrás, a nap által okozott deformálódás. Nem viccelek, Londonban az egyik felhőkarcoló ablakairól a közeli parkolóba visszaverődő napsugár olvasztotta meg a Jaguar elemeit. 
A természet nem viccel, büntet ha kell 28
A természet nem viccel, büntet ha kell 29
És pár igen komoly sziklaomlás.