Felemelően kezdődött cikkünk főszereplője, a több mint 700 lóerőre felpiszkált, ikerturbós Nissan Juke-R története. Nemrég járta körbe a világot a videó, amiben majdnem lealázza a pici Juke a nála 300 lóerővel erősebb Bugatti Veyront, egy gyorsulási versenyen.
A 3,8 literes, V6-os Juke az első mérési pontnál még durván 1 másodperccel vezetett, úgy tűnt, nem veheti el a győzelmet tőle semmi, csak ha esetleg felrobban a motor, aztán a Veyron rákapcsolt, vagy inkább a Juke fogyott el, így egy hajszállal a Bugatti lépte át hamarabb a célvonalat. A versenyt a Bugatti Veyron 27,067 másodperccel zárta (309,1 km/órával áthaladva a célon), addig ugyanez a tuningolt Juke-R esetében 27,273 másodperc volt (285,26 km/órával áthaladva a célon).
A világ egyik leggyorsabb autóját így megszorongatni egy otromba, az aerodinamikát enyhén szólva is szembeköpő autóval, igazán jó teljesítmény. Azonban innentől csak rossz dolgok történtek ezzel a Nissannal.
Az egyik szerencsétlen eset az orosz gyökerekkel rendelkező SV Engineering tuningműhely (az ő munkájuk a vadállat Juke-R) potenciális ügyfelével történt, aki elvitte kipróbálni az autó. Sajnos nem tartott sokáig a teszt, ugyanis a sofőrt annyira sokkolta az erő, amivel megindult a Juke, hogy későn lépett rá a fékre, közben a kormányt is elrántotta. A történet a falban végződött, az anyósülésen utazó férfinak pedig a kórházban, mert nem kötötte be az övet.
Azonban az előző esetnél korábban, pár nappal a bivalyerős Juke átalakítása után, egy sokkal nagyobb balesetet szenvedett szerencsétlen autó, versenypályán. A pilóta szerint a fékrendszer meghibásodott, az abroncsok és az aszfalt is túl hideg volt. Persze az elő sem fordulhatott, hogy ő hibázott és küldte a levegőbe a több mint 140 millió forintot érő autót.