Egyre nehezebb igazán frappáns, eredeti és emlékezetes reklámfilmet, promóciós anyagot forgatni. A szép naplemente, a hörgő motor, a dinamikus vágás már senkit nem hat meg, több tízmillió forintból forgatott klipek törlődnek ki a nézők emlékezetéből abban a pillanatban, ahogy leforog az utolsó képkocka. 

Ahhoz, hogy később, akár még évek múltán is fel tudjuk idézni, mire ment el a kreatív büdzsé, csírájában kell kiirtani a kiszámíthatóságot. 
Így tett a McLaren is abban a filmben, amelyben egy 12C sportkocsi száguld végig egy versenypályán, tetejére szerelt, oldalra tekintő kamerával. A pálya szélén megfelelő helyközökkel elhelyezett, 680 darab poszteren egy előre leforgatott film képkockái láthatók, hatalmas méretben. Ezek előtt megfelelő sebességgel elhaladva a sok állókép folytonos mozgássá áll össze… 
Az elv ugyanaz, mint amikor jegyzetfüzet lapjainak sarkára pálcikaembert rajzolunk, aki a füzetet végigpörgetve életre kel. Jó pár éve egyébként a budapesti hármas metró alagútjában vetítettek egy így elkészített fogfeke-reklámot, aki látta, alighanem ma is emlékszik rá. 
Egyre nehezebb tehát emlékezetes promóciós anyagot készíteni, ám nem lehetetlen. Sikerült a Chevrolet-nak, amikor nem képről képre, hanem zörejről zörejre raktak össze egy dalt, és sikerült a Nissannak, amikor megalkották az új Note japán weboldalát – csak görgesd lefelé, és ámulj!