Van néhány jó tanácsom, mielőtt megnézitek a videót. Először is főzzetek le egy hosszú kávét vagy készítsetek egy nagy bögre teát, hozzá egy pirítóst vagy egy gyors rántottát és most kivételesen reggelizzetek meg nyugodtan a gép előtt. Nem kell kapkodni, 14 perc áll a rendelkezésetekre, miközben nézitek, ahogy 100 darab Lamborghini húz el egyetlen kanyarban. Azt javaslom, a hangerőt is tekerjétek feljebb.
A felvételt a legendás márka 50. évfordulójának kapcsán rögzítették, ezért van a rengeteg Lamborghini egy helyen, kortól és modelltől függetlenül. Azonban a túrára induló olasz bikák nem százan, hanem 350-en indultak útnak, hogy tisztelegjenek a márka fél évszázada előtt, még májusban. Ha országokra bontjuk a részvevőket, akkor Anglia viszi el a pálmát ugyanis a szigetországból 71 autó érkezett Milánóba, majd az olasz, német és svájci autótulajdonosok vannak többségben. A legfiatalabb lambós egy 22 éves kuvaiti srác, míg a legidősebb 75. életévét tapossa.
A modell gyártásának 6 éve alatt (1970-1976) mindössze 327 modell készült el. A Jarama futóműve megegyezett a Miura-ban is használttal. A jól tapadó 215-ös Pirelli gumik és nagy teljesítmény lehetővé tették, hogy a Jarama elérje a 245km/órás végsebességet. Az autó 1540 kilogrammot nyomott, a meghajtásról egy 60 fokos hengerszögű, hengerenként két szelepes, V12 DOHC motor gondoskodott. A Jarama orrmotoros építésű modell volt, ötsebességes váltóján keresztül 350 lóerő jutott el a hátsó kerekekhez.
A modell gyártásának 6 éve alatt (1970-1976) mindössze 327 modell készült el. A Jarama futóműve megegyezett a Miura-ban is használttal. A jól tapadó 215-ös Pirelli gumik és nagy teljesítmény lehetővé tették, hogy a Jarama elérje a 245km/órás végsebességet. Az autó 1540 kilogrammot nyomott, a meghajtásról egy 60 fokos hengerszögű, hengerenként két szelepes, V12 DOHC motor gondoskodott. A Jarama orrmotoros építésű modell volt, ötsebességes váltóján keresztül 350 lóerő jutott el a hátsó kerekekhez.
Fotó megosztása:
1966 márciusában mutatták be a Genfi Autókiállításon. Hengereinek száma nem kevesebb, mint 12. A 350 lóerős autó végsebessége 300 km/óra körül mozgott, és 6,5 másodperc alatt érte el a 100-at. 1966 és 1972 között gyártották, és 1967-ben jött ki a roadster változata az olasz sportkocsinak.
1966 márciusában mutatták be a Genfi Autókiállításon. Hengereinek száma nem kevesebb, mint 12. A 350 lóerős autó végsebessége 300 km/óra körül mozgott, és 6,5 másodperc alatt érte el a 100-at. 1966 és 1972 között gyártották, és 1967-ben jött ki a roadster változata az olasz sportkocsinak.
Fotó megosztása:
Minden idők legnagyobb Lamborghini-túrájában három 350 GT, öt 400 GT, hét darab Miura, nyolc Espada, két Jarama, hat Urracos, 15 darab Countach, egyetlen darab LM 002, 21 Diablo, és 36 Murcielago volt. A rekordszámú résztvevő között természetesen a Gallardóból volt jelen a legtöbb, pontosan 123 darab.
Az 1200 kilométeres kirándulás Milánóból indult Rómába, majd onnan vissza Bolognáig, majd tovább a cég közeli székhelyéig. A csapat naponta nagyjából 300 kilométert tett meg.
A galériában megtaláljátok a ritkább modelleket.