Nagy esőben mindig a lehető legóvatosabban kell bánni a gázzal, még akkor is, ha hétköznapi autóval közlekedünk. Ugyanis az aszfalt felületén megálló vízen könnyen felúszhat az autó, amikor már az abroncsok nem tudják kiszorítani a nagy mennyiségű folyadékot. Minél gyorsabban megyünk, annál nehezebb dolga van a gumiknak.
Azonban ha mindezt több, mint 300 lóerős, hátul hajtó amerikai izomautóval tesszük, jobb ha ki sem állunk ilyen időben a garázsból, hacsak nem vagyunk rendkívül tapasztalat sofőrök. Máskülönben könnyedén megtörténhet a videón látható eset.
Oroszországból származik a felvétel (nem meglepő), amin azt láthattuk, hogyan kell az ötödik generációs Camarot szépen nekitámasztani egy táblának.
A 2010-es modell egyébként többféle változatban létezik. Van az LS és az LT, mindkettő 3,6 literes, 312 lóerős motorral. Az SS a maga 426 lóerejével és 6,2 literes motorjával, aminek az automata változata kicsit gyengébb, 400 lóerőt teljesít. Az RS csomagban elérhetőek a 20 colos kerekek, halogéngyűrűk a fényszóró körül és piros emblémák. 2011-ben pedig piacra dobták a kabriót is.
A hazai használtpiacon már 8 millió forint körül hozzájuthatunk a 2010-es évjárathoz, míg a legfiatalabbakért 14 milliót kell kicsengetni. Ezek legtöbbje a 6,2 literes automata, 400 lóerős verzió.