A Honda készített egy videót, amiben egész közelről láthatjuk működés közben az NSX-GT versenyautó-tanulmányt, amit a 2014-es Super GT sorozat ötödik fordulóján, Szuzukában állítanának rajthoz először, a GT500-as géposztályban. A szuperautót egy középre szerelt 2,0 literes soros, közvetlen befecskendezéses, négyhengeres turbómotor hajtja meg, amelyet  hibrid erőforrással is kiegészítenek. Egyéb részletet még nem árul el a gyártó. 
Amikor az autó főz teát 1
Amikor az autó főz teát 9
A hangsúly esetünkben a hibrid rendszeren van, ami képes annyi energiát tárolni, hogy az ellásson egy háztartást arra az időre, amíg – mondjuk egy természeti katasztrófa miatt – szünetel az áramszolgáltatás. Természetesen ezt a rendszert nem pont az NSX-GT tanulmányra alapozzák, de most ezzel demonstrálják, hogy mennyi energiát képes ez az autó eltárolni, és átadni a lakásnak szükség esetén. Van benne kraft rendesen, nézzétek csak!
Mindezt a japán gyártó a Honda Smart Home System (HSHS) egyik promóciós videójának szánja, a rendszer lényege az otthoni, félfüggetlen energiagazdálkodás megvalósítása, amelyben a ház energetikai rendszerének része az autó és akár a robogó is.
Az E-Kizuna projekt keretében Szaitama városban 2012 tavaszán kezdődött el az a kísérlet, melynek során átadják lakóiknak az első Smart Home-okat, saját energetikai rendszerrel ellátott otthonokat, a hozzájuk való járművekkel egyetemben.
 
Amikor az autó főz teát 10
A projekt nevesített céljai a következők:

– a jövő katasztrófa-rezisztens városmodelljének megteremtése változatos energetikai megoldásokkal, elektromos mobilitással
– elérhetőbbé tenni az elektromos járműveket, üzleti modelleket fejleszteni az elektromos járművek működtetéséhez
– energetikailag független közösségek létrehozása, melyek helyben termelik és fogyasztják az energiát
– olyan háztartási energetikai rendszerek kifejlesztése, melyek esetleges katasztrófa után is működőképesek maradnak
A projektről már részletesebben is olvashattatok nálunk, aki lemaradt, az kattintson ide!