Manapság a csapból is zombivér folyik, nemhogy a tévéből, az emberek pedig imádják a témát, amit 1968-ban indított el George A. Romero, Az élőhalottak éjszakája című klasszikussal. Nézzétek meg az előzetest, csak a miheztartás végett.
Számos cég pedig szépen meg is lovagolja a témát, amiért rajonganak az emberek. Gondoljunk csak a zombi-pusztításra átalakított Hyundai-okra, amik a Walking Dead képregény-sorozatban kaptak szerepet. Most pedig egy akkumulátorokat forgalmazó cég készített egy tipikus zombis jelenetet, így próbálva meg népszerűsíteni terméküket. Remek kis videó született belőle, bő 1 percben.
Az ötlet mondhatni adta magát, hiszen megszámlálhatatlan olyan esetet láthattunk már a filmekben, hogy nem indul a fránya autó, az élőholtak serege pedig már a motorháztetőt rágja. Szívesen részt vettem volna a megbeszélésen, ahol kitalálták a koncepciót.
Még év elején az Audi is készített hasonló témában reklámot, csak ők vámpírokat szerepeltettek az élőhalott vonalon, és új LED-es lámpájukat volt hivatott népszerűsíteni a rövidfilm.