Emlékeztek a tavaly bemutatott brutális Brabus B63S-700 6×6-ra? Akinek a hatkerekű Mercedes terepjáró tetszik, annak a most következő francia kisautótól tuti a porban fog koppanni az álla. A képeken egy 6×6-os Renault 5 látható, azonban a nevével ellentétben semmi köze nincs a taxitársasághoz.
Született olyan is verzió is aminek nem csak kerekből volt több a kelleténél, motorból is rögtön kettő kapott. Elől a Renault 5 Alpine, durván 135 lóerős motorja volt beépítve, hátulra pedig a legendás Renault 5 Turbo blokkja, ami 160-180 lóerőt teljesített, generációtól függően.  A két különálló erőforráshoz természetesen két váltó is párosult, hiszen másként nehéz lett volna szinkronba hozni a működésüket. Sajnos ez a változat állítólag tűz áldozata lett, és teljesen megsemmisült.
Hatkerekű szörnyeteg, Renault logóval 25
Részletes információkat nagyon nehezen találtunk, de azért van egy-két adat. Például tervezője egy francia úriember Christian de Leotard, aki a hetvenes évek hatkerék-hajtású Range Rovereinek a mintájára alkotta a 6×6-os Renault, amiből több változat is készült. 
Hatkerekű szörnyeteg, Renault logóval 26
Az 1980-as Dakar-rali egyik nevezője volt ez a változat, ami ma egy Cannes-i múzeumban van kiállítva.

Az 1980-as Dakar-rali egyik nevezője volt ez a változat, ami ma egy Cannes-i múzeumban van kiállítva.

Született olyan is verzió is aminek nem csak kerekből volt több a kelleténél, motorból is rögtön kettő kapott. Elől a Renault 5 Alpine, durván 135 lóerős motorja volt beépítve, hátulra pedig a legendás Renault 5 Turbo blokkja, ami 160-180 lóerőt teljesített, generációtól függően.  A két különálló erőforráshoz természetesen két váltó is párosult, hiszen másként nehéz lett volna szinkronba hozni a működésüket. Sajnos ez a változat állítólag tűz áldozata lett, és teljesen megsemmisült.

Született olyan is verzió is aminek nem csak kerekből volt több a kelleténél, motorból is rögtön kettő kapott. Elől a Renault 5 Alpine, durván 135 lóerős motorja volt beépítve, hátulra pedig a legendás Renault 5 Turbo blokkja, ami 160-180 lóerőt teljesített, generációtól függően. A két különálló erőforráshoz természetesen két váltó is párosult, hiszen másként nehéz lett volna szinkronba hozni a működésüket. Sajnos ez a változat állítólag tűz áldozata lett, és teljesen megsemmisült.

Ez azonban még csak a felvezetés volt,