Emlékeztek a tavaly bemutatott brutális
Brabus B63S-700 6×6-ra? Akinek a hatkerekű Mercedes terepjáró tetszik, annak a most következő francia kisautótól tuti a porban fog koppanni az álla. A képeken egy 6×6-os Renault 5 látható, azonban a nevével ellentétben semmi köze nincs a taxitársasághoz.
Született olyan is verzió is aminek nem csak kerekből volt több a kelleténél, motorból is rögtön kettő kapott. Elől a Renault 5 Alpine, durván 135 lóerős motorja volt beépítve, hátulra pedig a legendás Renault 5 Turbo blokkja, ami 160-180 lóerőt teljesített, generációtól függően. A két különálló erőforráshoz természetesen két váltó is párosult, hiszen másként nehéz lett volna szinkronba hozni a működésüket. Sajnos ez a változat állítólag tűz áldozata lett, és teljesen megsemmisült.
Született olyan is verzió is aminek nem csak kerekből volt több a kelleténél, motorból is rögtön kettő kapott. Elől a Renault 5 Alpine, durván 135 lóerős motorja volt beépítve, hátulra pedig a legendás Renault 5 Turbo blokkja, ami 160-180 lóerőt teljesített, generációtól függően. A két különálló erőforráshoz természetesen két váltó is párosult, hiszen másként nehéz lett volna szinkronba hozni a működésüket. Sajnos ez a változat állítólag tűz áldozata lett, és teljesen megsemmisült.
Fotó megosztása:
Az 1980-as Dakar-rali egyik nevezője volt ez a változat, ami ma egy Cannes-i múzeumban van kiállítva.
Az 1980-as Dakar-rali egyik nevezője volt ez a változat, ami ma egy Cannes-i múzeumban van kiállítva.
Fotó megosztása:
Az Alpine saját elképzelése a 6x6 kerékről. Állítólag 170 km/óra körüli volt a végsebessége.
Az Alpine saját elképzelése a 6x6 kerékről. Állítólag 170 km/óra körüli volt a végsebessége.
Fotó megosztása:
Nem sok akadály volt, amit ne tudott volna leküzdeni ez a százlábú.
Nem sok akadály volt, amit ne tudott volna leküzdeni ez a százlábú.
Fotó megosztása:
A Range Rover hatkerekű tervei.
A Range Rover hatkerekű tervei.
Fotó megosztása:
Íme a dupla-motoros változat hátsó erőforrása, az R5 Turbóból. (160-180 LE)
Íme a dupla-motoros változat hátsó erőforrása, az R5 Turbóból. (160-180 LE)
Fotó megosztása:
Az első motor, az R5 Alpine-ból került beépítésre. (kb. 135 LE)
Az első motor, az R5 Alpine-ból került beépítésre. (kb. 135 LE)
Fotó megosztása:
Részletes információkat nagyon nehezen találtunk, de azért van egy-két adat. Például tervezője egy francia úriember Christian de Leotard, aki a hetvenes évek hatkerék-hajtású Range Rovereinek a mintájára alkotta a 6×6-os Renault, amiből több változat is készült.
Az 1980-as Dakar-rali egyik nevezője volt ez a változat, ami ma egy Cannes-i múzeumban van kiállítva.
Született olyan is verzió is aminek nem csak kerekből volt több a kelleténél, motorból is rögtön kettő kapott. Elől a Renault 5 Alpine, durván 135 lóerős motorja volt beépítve, hátulra pedig a legendás Renault 5 Turbo blokkja, ami 160-180 lóerőt teljesített, generációtól függően. A két különálló erőforráshoz természetesen két váltó is párosult, hiszen másként nehéz lett volna szinkronba hozni a működésüket. Sajnos ez a változat állítólag tűz áldozata lett, és teljesen megsemmisült.
Ez azonban még csak a felvezetés volt,