Chrysler PT Cruiser - Az 1998-as tanulmányautó eredetileg Pronto Cruisernek hívták. A 2001-es sorozatgyártáskor már PT Cruiser néven futott, de a Chysler szerint nem a Prontót rövidítették PT-re, hanem a Personal Transportation-t, vagyis a személyszállítást.
Chrysler PT Cruiser - Az 1998-as tanulmányautó eredetileg Pronto Cruisernek hívták. A 2001-es sorozatgyártáskor már PT Cruiser néven futott, de a Chysler szerint nem a Prontót rövidítették PT-re, hanem a Personal Transportation-t, vagyis a személyszállítást.
Fotó megosztása:
AMC Pacer - Az American Motors Corporation (AMC) gyártott 1975 és 1980 között. Az autó tervezése 1971-ben kezdődött meg, kerek formáival és nagy üvegfelületeivel alaposan kitűnt a kor többi autója közül. Volt belőle kombi változat is, ami képen látható.
AMC Pacer - Az American Motors Corporation (AMC) gyártott 1975 és 1980 között. Az autó tervezése 1971-ben kezdődött meg, kerek formáival és nagy üvegfelületeivel alaposan kitűnt a kor többi autója közül. Volt belőle kombi változat is, ami képen látható.
Fotó megosztása:
Smart Fortwo - A mindenki által jól ismert, kétszemélyes kisautót 1998-tól kezdte el gyártani a Daimler, és azóta világszerte a városok utcaképének részévé vált. Praktikussága nagyban felülmúlja szépségét.
Smart Fortwo - A mindenki által jól ismert, kétszemélyes kisautót 1998-tól kezdte el gyártani a Daimler, és azóta világszerte a városok utcaképének részévé vált. Praktikussága nagyban felülmúlja szépségét.
Fotó megosztása:
Ferrari Pinin - A Pinifarina stúdió alapításának ötvenedik évfordulójára, még 1980-ban mutatták be a világ egyetlen ismert négyajtós Ferrari limuzinját. Eredetileg nem volt több üres, 1:1 arányú makettnél, de később beépítettek egy motort: az 512 BB 365 lóerős, 5,0 literes V12-esét. Mostani tulajdonosa 1,1 millió eurót (330 millió Ft) kér azért a kocsiért, aminél, akárhogy nézzük, csak szebb Ferrarik készültek.
Ferrari Pinin - A Pinifarina stúdió alapításának ötvenedik évfordulójára, még 1980-ban mutatták be a világ egyetlen ismert négyajtós Ferrari limuzinját. Eredetileg nem volt több üres, 1:1 arányú makettnél, de később beépítettek egy motort: az 512 BB 365 lóerős, 5,0 literes V12-esét. Mostani tulajdonosa 1,1 millió eurót (330 millió Ft) kér azért a kocsiért, aminél, akárhogy nézzük, csak szebb Ferrarik készültek.
Fotó megosztása:
Fiat Multipla - Az 1998-ban kijött, négy pár lámpájával teljesen pókszerű első széria még úgy volt csúnya, hogy lehetett rajongani ért. A 2004-es modellfrissítés után már csak unalmasan volt aránytalan a 2x3 üléssoros furcsaság.
Fiat Multipla - Az 1998-ban kijött, négy pár lámpájával teljesen pókszerű első széria még úgy volt csúnya, hogy lehetett rajongani ért. A 2004-es modellfrissítés után már csak unalmasan volt aránytalan a 2x3 üléssoros furcsaság.
Fotó megosztása:
Nissan Cube - A japán gyártó három generációt készített eddig a Cube-ból, de egyik sem lett szebb a másiknál. Már 1998 óta létezik a modell, amit főleg belpiacra szánt a Nissan, de az új modell elvileg már megérkezik Európába is.
Nissan Cube - A japán gyártó három generációt készített eddig a Cube-ból, de egyik sem lett szebb a másiknál. Már 1998 óta létezik a modell, amit főleg belpiacra szánt a Nissan, de az új modell elvileg már megérkezik Európába is.
Fotó megosztása:
Pontiac Aztek - Nem véletlenül került a listára, ugyanis 2008-ban azt az autót választották világ legrondább autójának a brit Daily Telegraph olvasói. Az újság a száz valaha készült legcsúnyább autót választotta meg, és ennek a listának az élére került az amerikai szabadidős autó.
Pontiac Aztek - Nem véletlenül került a listára, ugyanis 2008-ban azt az autót választották világ legrondább autójának a brit Daily Telegraph olvasói. Az újság a száz valaha készült legcsúnyább autót választotta meg, és ennek a listának az élére került az amerikai szabadidős autó.
Fotó megosztása:
Az eltorzított Mercedes-motívumokból vasvillával összehányt karosszériát a mai napig lefagyva, arcán értetlen bambasággal reagálja le az egyszeri autóbuzi az utcai forgalomban. A kocsit 2004 óta gyártják, ma már egy meglepően jól sikerült facelift következtében közel nem ilyen rémisztő formában.
Az eltorzított Mercedes-motívumokból vasvillával összehányt karosszériát a mai napig lefagyva, arcán értetlen bambasággal reagálja le az egyszeri autóbuzi az utcai forgalomban. A kocsit 2004 óta gyártják, ma már egy meglepően jól sikerült facelift következtében közel nem ilyen rémisztő formában.
Fotó megosztása:
Subaru Impreza Casa Blanca - Az 1999-es kombi volt az első sportwagon, amit Japánban boxermotorral gyártottak. Limitált, 5000 darabos szériát készítettek belőle, 1999-től 2000-ig.
Subaru Impreza Casa Blanca - Az 1999-es kombi volt az első sportwagon, amit Japánban boxermotorral gyártottak. Limitált, 5000 darabos szériát készítettek belőle, 1999-től 2000-ig.
Fotó megosztása: