Ki na akarna egyet abból a sportautóból, ami már többször is elnyerte a világ leggyorsabbjának járó kitüntetést? Mindenki, akinek csak egy kevés benzin is keveredett a véréhez. Egyetlen probléma van ezzel, hogy a hétköznapi ember számára kizárólag a milliárdos lottóötös segíthet elérni az álomautót, ugyanis nem elég kicsengetni a 400 millió forint körüli vételárat, a Bugatti Veyron fenntartására is gondolni kell. 
Szegény ember Bugatti Veyronja 1
Szegény ember Bugatti Veyronja 25
Veyron-tulajdonosnak lenni nem olcsó hobbi, és minél tovább használja fülig érő szájjal az ember, annál drágább lesz. Egy garnitúra Bugatti Veyronra készült abroncs 8 millióba kerül, amit 4000 kilométerenként érdemes lecserélni a gyár ajánlása szerint. Amennyiben pedig véletlenül padkát sikerül érintőre venni, egy felni ára 2,5 millió forintba fáj. Mindezek mellé jön még a kötelező szerviz, ami 4,5 millió forint alkalmanként. Városban 30, országúton 15 literes a fogyasztás, de ha padlóig nyomjuk a gázpedált, képes 12 perc alatt üresre szippantani a tankot az 1001 lóerős, 8 literes W16-os fenevad.
Így jobb híján, van, aki megépíti magának saját szupersportautóját, ami picit sárga, picit savanyú, de az övé. Pontosan így történt ez Mexikóban is, ahol elkészítettek egy fekete Veyron-másolatot, amit a GTSpirit.com szerint, eladásra kínálnak. 
Szegény ember Bugatti Veyronja 26
Szegény ember Bugatti Veyronja 27
Szegény ember Bugatti Veyronja 28
Sajnos azt nem tudni, milyen árcédula van a replikára akasztva, és pontos technikai részletekre sem bukkantunk, de az szinte biztos, hogy nem tudja a 407 km/órás végsebességet. Esetleg valaki felismeri, mi lehetett a donorautó?
Szeretnétek még látni Bugatti Veyron képére faragott autókat? Akkor kattintsatok az alábbi képre: 

Mindössze 85 lóerős, és arányai sem pontosak, de a lényeg úgyis a látszat, az pedig bődületes: íme a nép Veyronja, indiai Swiftből elkészítve.

Mindössze 85 lóerős, és arányai sem pontosak, de a lényeg úgyis a látszat, az pedig bődületes: íme a nép Veyronja, indiai Swiftből elkészítve.