Úgy nézzétek, de leginkább hallgassátok ezt a felvételt, hogy ennyire erős szívó V8-ast még soha nem épített az olasz istálló, legalábbis nem utcára! A többi részletet hagyjuk a videó utánra, készüljetek fel, hogy tetőtől talpig vigyázzba fogják vágni magukat a szőrszálak.
A Ferrari 458 Speciale tavaly mutatkozott be Frankfurtban. A 4,5 literes motorral szerelt csődőr abszolút és relatív értelemben véve is rekorder: a Ferrari utcai autóba nem épített még erősebb nyolchengeres szívómotort a 605 lóerős, 540 Nm nyomatékú blokknál (a 458 Italia fedélzetén ugyanez a blokk 570 lóerőt tud, azonos forgatónyomaték mellett). Emellett fajlagos teljesítménye (135 LE/liter) a világ minden létező utcai szívó V8-asát lepipálja. 
Egy hang, amitől izgalomba jössz! 1
Egy hang, amitől izgalomba jössz! 13
Mivel az autó tömege csupán 1290 kg, könnyű kiszámolni, hogy egy lóerőre csupán 2,13 kg jut; nem véletlen, hogy az alapmodell 3,4 másodperces 0-100-as sprintjén négy tizedet javít a Speciale, kétszázra pedig 9,1 másodperc alatt gyorsul az autó. A Ferrari házi, fioranói versenypályán (2997 méter) 1 perc 23,5 mp alatt megy körbe, azaz másfél másodpercet ver a 458 Italiára az autó.
Egy hang, amitől izgalomba jössz! 14
Új, aktív aerodinamikai komponenseket helyeztek el az autón, a szabályozható első és hátsó idomok révén a 458 Speciale minden eddigi sorozatgyártású Ferrarinál áramvonalasabb, ugyanakkor szükség esetén jelentős leszorítóerővel stabilizálja magát az úton. 
Alapára átszámítva mintegy 66,5 millió forint, hazánkban a 458 Italia használtan (1-2 éves modellek) 50-55 millió forint között mozognak. 
Egy hang, amitől izgalomba jössz! 15
Egy hang, amitől izgalomba jössz! 16