Elsőként muszáj egy videóval kezdenem, mielőtt rátétnénk az autókra, hiszen ha még ismeritek is a TRON című filmeket, nem árt egy kis felelevenítés.
Az első részt 1982-ben mutatták be, és közel 30 évet kellett várni a folytatásra, ami a „
TRON: Örökség” címet kapta. A 2010-es változat látványvilága alapján sorra készültek el a filmbeli „rácson” közlekedő járművek mintájára álmodott valódi verdák és motorok.
Kínában fényvisszaverő csíkokat ragasztanak a sportautók karosszériájának törésvonalaira, és város éjszakai fényeit visszaverve máris megtörtént a „tronosítás”. A kínai hatóságok súlyos pénzbírságot rónak ki ezen autók tulajdonosaira, de láthatóan van, akiket ez nem tántorít el.
Lamborghini Aventador - Ez a példány állítólag London utcáin tűnik fel időről időre.
Lamborghini Aventador - Ez a példány állítólag London utcáin tűnik fel időről időre.
Fotó megosztása:
Lamborghini Aventador - Picit elegánsabb megoldás, mint a levonók.
Lamborghini Aventador - Picit elegánsabb megoldás, mint a levonók.
Fotó megosztása:
Nissan Gt-R
Nissan Gt-R
Fotó megosztása:
Lamborghini Gallardo LP560
Lamborghini Gallardo LP560
Fotó megosztása:
Az igazi fanatikusok valódi TRON motort vásárolhatnak, amivel hasonlóan lehet közlekedni, mint a filmben, csak nem húz maga után digitális falat. Az ára 55 000 dollár (12 millió forint), és egy ezres köbcentis Suzuki blokk hajtja, hatsebességes váltóval társítva.
Az igazi fanatikusok valódi TRON motort vásárolhatnak, amivel hasonlóan lehet közlekedni, mint a filmben, csak nem húz maga után digitális falat. Az ára 55 000 dollár (12 millió forint), és egy ezres köbcentis Suzuki blokk hajtja, hatsebességes váltóval társítva.
Fotó megosztása:
Nissan Gt-R
Az olasz sportautót sem kímélik.
Lamborghini Gallardo LP560
Lamborghini Aventador – Picit elegánsabb megoldás, mint a levonók.
Lamborghini Aventador – Ez a példány állítólag London utcáin tűnik fel időről időre.
Rajongóknak kötelező darab.
Az igazi fanatikusok valódi TRON motort vásárolhatnak, amivel hasonlóan lehet közlekedni, mint a filmben, csak nem húz maga után digitális falat. Az ára 55 000 dollár (12 millió forint), és egy ezres köbcentis Suzuki blokk hajtja, hatsebességes váltóval társítva.