Mi más lenne alkalmasabb arra, hogy demonstrálják a Range Rover Sport terepjáró képességeit, mint egy Boeing 747-es utasszállító. A „Jumbo Jet” néven is ismert, 162 tonnás repülőgép több, mint 70 méteres testében berendezett off-road pálya picit szűkös volt a legsportosabb Land Rovernek, de elboldogult a tereppel. 
Tisztességes terepszögek, elöl 275, hátul 249 milliméteres szabad magasság, és durva, 850 milliméteres gázlómélység jellemzi az autót. Hogy mindenki megtalálja a neki megfelelő összeállítást, kétféle összkerékhajtási rendszerrel is rendelhető a Range Rover Sport, egy, illetve kétfokozatú osztóművel. 
Íme a terepjáró, ami első osztályon utazik 1
Íme a terepjáró, ami első osztályon utazik 11
Míg az egyszerűbb, könnyebb Torsen-típusú darab teljesen mechanikus, és legfeljebb 63 százaléknyi nyomatékot tud előre és 77-et a hátsó tengelyre engedni, addig a bonyolultabb, terepváltóval is rendelkező darab akár a teljes nyomaték 100 százalékát is képes a megfelelő tengelyhez irányítani. 
Íme a terepjáró, ami első osztályon utazik 12

Kíváncsi vagy kollégánk részletes beszámolójára a Range Rover Sporttal kapcsolatban? Akkor kattints ide!
Ezek mellett az 546 mm-es rugóút – kategóriájának legjobbja – illetve a szükség esetén 65 és két fokozatban további 35-35 milliméteres légrugós emelés további lehetőségeket villant meg a terepjárás kapcsán. Ha pedig a gazdi nem kíván magasra lépni, akkor az autó akár távirányítóval is lehasaltatható – 50 milliméternyit  – és igen fejlett, rafinált elektronikai berendezések is segítenek a rutintalan sofőrnek, ha elfogy az út. 
Íme a terepjáró, ami első osztályon utazik 13
Azt nem tudom, hogy a repülős mutatvány mennyire fogja befolyásolni a potenciális vásárlókat, de elültetheti a gondolatot a fejükben, hogy egy 25 millió forintos Range Roverrel, akár az első osztályon is utazhatnak.