A 911 GT3 1999 óta alakít ki függőséget a sportautók rajongói közt. De 14 145 autó után a szerelem lanyhulhat, mert az ötödik generáció kizárólag hétfokozatú, duplakuplungos automata váltóval érhető el.
A 911 GT3 képes 3,5 másodperc alatt elérni a 100 km/órás tempót. Legnagyobb sebessége 315 km/óra
A 911 GT3 képes 3,5 másodperc alatt elérni a 100 km/órás tempót. Legnagyobb sebessége 315 km/óra
Fotó megosztása:
Szárnyas ragadozó: a 300-nál termelődő teljes leszorítóerő eléri a 130 kilogrammot
Szárnyas ragadozó: a 300-nál termelődő teljes leszorítóerő eléri a 130 kilogrammot
Fotó megosztása:
Felárért a GT3 elöl 410 mm, hátul 390 mm átmérőjű, szénszálerősítésű kerámia féktárcsákkal
lassul. Szériában 380-as acéltárcsa jár elöl-hátul
Felárért a GT3 elöl 410 mm, hátul 390 mm átmérőjű, szénszálerősítésű kerámia féktárcsákkal
lassul. Szériában 380-as acéltárcsa jár elöl-hátul
Fotó megosztása:
1,5 fokig fordíthatók az elsőkkel azonos vagy ellentétes irányba a kormányzott hátsó kerekek
1,5 fokig fordíthatók az elsőkkel azonos vagy ellentétes irányba a kormányzott hátsó kerekek
Fotó megosztása:
A kézi váltó odalett: a GT3 csak hétfokozatú, duplakuplungos automatával készül
A kézi váltó odalett: a GT3 csak hétfokozatú, duplakuplungos automatával készül
Fotó megosztása:
Az itt rejtőző 3,8 literes szívómotor 475 lóerős,
Az itt rejtőző 3,8 literes szívómotor 475 lóerős,
Fotó megosztása:
A 20 colos felnik az alap-felszerelés részeként járnak.
A 20 colos felnik az alap-felszerelés részeként járnak.
Fotó megosztása:
A kerámiatárcsás fékrendszer felára 2 941 000 forint
A kerámiatárcsás fékrendszer felára 2 941 000 forint
Fotó megosztása:
7:25 perc a Nordschleifén: Timo Kluck, a Porsche fejlesztő- és tesztpilótája ment ilyen időt a Nürburgring 20,6 kilométeres szakaszán
7:25 perc a Nordschleifén: Timo Kluck, a Porsche fejlesztő- és tesztpilótája ment ilyen időt a Nürburgring 20,6 kilométeres szakaszán
Fotó megosztása:
9000-ig forgatható a GT3, elődjénél 8500 volt a határ. Új műszer a teljesítménykijelző
9000-ig forgatható a GT3, elődjénél 8500 volt a határ. Új műszer a teljesítménykijelző
Fotó megosztása:
Még el sem kezdődött az autó gyártása, mire az ötdarabos kontingens elkelt. A 2014-es teljes évben talán kap 8-10 autót a magyar piac
Még el sem kezdődött az autó gyártása, mire az ötdarabos kontingens elkelt. A 2014-es teljes évben talán kap 8-10 autót a magyar piac
Fotó megosztása:
A 911 GT3 képes 3,5 másodperc alatt elérni a 100 km/órás tempót. Legnagyobb sebessége 315 km/óra
Az új fejlesztésű gép a GT3-as Porschék közül először kapott közvetlen benzinbefecskendezést. A 3,8 literes benzines a Carrera S motorján alapul, de kevés alkatrészük egyezik meg. A magas fordulatszám tartós elviselésére a Porsche kovácsolt alumíniumdugattyúkat és titán hajtókarokat vet be, továbbá a szelepvezérlést is görgős szelephimbákra bízta. Nem csak a határolás van magasabban 500 fordulattal, mint a 435 lóerős elődben, a szénné forgatható motor erősebb is lett 40 lóerővel.
Felárért a GT3 elöl 410 mm, hátul 390 mm átmérőjű, szénszálerősítésű kerámia féktárcsákkal
lassul. Szériában 380-as acéltárcsa jár elöl-hátul
Az erősebb motor hatására 3,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra a kocsi, végsebessége pedig 315 km/óra, és ennél a modellnél alkalmaz a stuttgarti márka először hátsókerék-kormányzást. Hátul a szokványos kormányösszekötőket két elektromechanikus működtető szerkezet (aktuátor) helyettesíti, amelyekkel a hátsó kerekek – sebességtől függően – az elsőkkel ellentétes és párhuzamos irányba is elfordíthatóak, maximum 1,5 fokkal.