A Suzukikat már
számos nézőpontból megközelítettük, de eddig még nem foglalkoztunk azzal, hogy melyek azok a modellek, amik némi átalakítás követően, úgy robbantják a szélvédőre az agyvelőt, mint Vincent Vega a Ponyvaregényben.
Suzuki Ignis Super1600
Suzuki Ignis Super1600
Fotó megosztása:
Suzuki Swift 1,6 Sport
Suzuki Swift 1,6 Sport
Fotó megosztása:
Suzuki Hayabusa Sport Prototype
Suzuki Hayabusa Sport Prototype
Fotó megosztása:
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Fotó megosztása:
Suzuki Escudo Pikes Peak
Suzuki Escudo Pikes Peak
Fotó megosztása:
Suzuki SX4 WRC - Az 320 lóerős, 2,0 literes turbós SX4 fejlesztését az után kezdte el a Suzuki WRC miután 2007-ben sikerült megnyerniük a Junior World Rally Championship-et, a JWRC-t. 2008-ban álltak először élesben is rajthoz az SX4-el. Az év első felében sok műszaki probléma adódott az autóval, ami új konstrukció lévén várható volt. Nem elfelejthető, hogy a Suzukinak a WRC sorozatban semmi tapasztalata nem volt. A világbajnokság nyári szünetében a finn rally előtt a kocsit szinte teljesen újjáépítették az addigi tapasztalatok alapján, ami meg is látszott az eredményekben. Az SX4 WRC sokkal megbízhatóbb lett. Az utolsó hat futamot mindkét versenyző befejezte. Az év végén P-G Andersson a 12-ik helyezést érte el 12 ponttal, míg csapattársa Toni Gardemeister a 13-ik helyet 10 ponttal.
Suzuki SX4 WRC - Az 320 lóerős, 2,0 literes turbós SX4 fejlesztését az után kezdte el a Suzuki WRC miután 2007-ben sikerült megnyerniük a Junior World Rally Championship-et, a JWRC-t. 2008-ban álltak először élesben is rajthoz az SX4-el. Az év első felében sok műszaki probléma adódott az autóval, ami új konstrukció lévén várható volt. Nem elfelejthető, hogy a Suzukinak a WRC sorozatban semmi tapasztalata nem volt. A világbajnokság nyári szünetében a finn rally előtt a kocsit szinte teljesen újjáépítették az addigi tapasztalatok alapján, ami meg is látszott az eredményekben. Az SX4 WRC sokkal megbízhatóbb lett. Az utolsó hat futamot mindkét versenyző befejezte. Az év végén P-G Andersson a 12-ik helyezést érte el 12 ponttal, míg csapattársa Toni Gardemeister a 13-ik helyet 10 ponttal.
Fotó megosztása:
Suzuki Swift 1,6 Sport
Suzuki Ignis Super1600
Suzuki SX4 WRC – Az 320 lóerős, 2,0 literes turbós SX4 fejlesztését az után kezdte el a Suzuki WRC miután 2007-ben sikerült megnyerniük a Junior World Rally Championship-et, a JWRC-t. 2008-ban álltak először élesben is rajthoz az SX4-el. Az év első felében sok műszaki probléma adódott az autóval, ami új konstrukció lévén várható volt. Nem elfelejthető, hogy a Suzukinak a WRC sorozatban semmi tapasztalata nem volt. A világbajnokság nyári szünetében a finn rally előtt a kocsit szinte teljesen újjáépítették az addigi tapasztalatok alapján, ami meg is látszott az eredményekben. Az SX4 WRC sokkal megbízhatóbb lett. Az utolsó hat futamot mindkét versenyző befejezte. Az év végén P-G Andersson a 12-ik helyezést érte el 12 ponttal, míg csapattársa Toni Gardemeister a 13-ik helyet 10 ponttal.
Suzuki Kizashi
Suzuki Hayabusa Sport Prototype
Suzuki Escudo Pikes Peak
Melyiknek kennéd el a száját úgy istenigazából?
Suzuki Swift 1,6 Sport
12% (9)
Suzuki Ignis Super1600
35% (27)
Suzuki Hayabusa Sport Prototype
8% (6)
Suzuki Escudo Pikes Peak
24% (18)
*ez a kategória a feltöltős, nitrós motorral, de széria karosszériával szerelt járműveké.