Nem ez az első autó, ami identitászavarban szenved, viszont láttunk már sokkal otrombább kivitelezést. Már első ránézésre is látni, hogy csak nyomokban tartalmaz Ferrarit az átplasztikázott Mitsubishi 3000GT, de legalább nem tákolmány. 
Ferrarivá plasztikázott japán erőművész 1
Ferrarivá plasztikázott japán erőművész 23
Ferrarivá plasztikázott japán erőművész 24
Ferrarivá plasztikázott japán erőművész 25
A leírás szerint a Ferrari F430-as modellre szeretne hasonlítani, amit a tükrök, az ajtók mögötti légbeömlő és az autó fenekének kialakítása tükröz leginkább. Az utastérben azonban elvérzik a másolat. Nem tudom, hogy a csapott kormány ötlete honnan jött, amit a tulaj „speciális, egyedi F1-es kormánykerék” megnevezéssel illet, hiszen sem az F430-ban, sem pedig a 3000GT-ben nincs ilyen.
Ferrarivá plasztikázott japán erőművész 26
Ferrarivá plasztikázott japán erőművész 27
A motortérben a Mitsubishi 3,0 literes, V6-os blokkja helyett nem találunk 4,3 literes Ferrari V8-ast, de a gyári motor több mint 220 lóereje is bőven elegendő, úgy érzem. Az 1994-es évjáratú Mitsubishi egyébként eladó, az ára 16 999 dollár, 146 ezer futott kilométerrel, automataváltóval, légkondival, tempomattal és az érzéssel, hogy majdnem egy Ferrariban ülsz, átszámítva 3,8 millió forintért, de azért mégsem. 
Ferrarivá plasztikázott japán erőművész 28
Ferrarivá plasztikázott japán erőművész 29
Kíváncsiságból szétnéztem a hazai használt autók között, és az 1996-98 közötti 3000GT-k 1,5 millió forint körül mozognak, de egy gyönyörűen felújított, 10 ezer alatti futott kilométerrel, rengeteg utólagos extrával teleszórt, az eladó szerint 350 lóerős, 1994-es modellért elkérhetnek akár 6 millió forintot is. A Ferrari F430-ért 20-30 millió forintot kell összekuporgatnunk, ha szeretnénk egy használt példányt. 
Ferrarivá plasztikázott japán erőművész 30