Azt hittem, hogy a Mitsubishi 3000GT után már nem érhet meglepetés, de óriásit tévedtem! Már az is elég meredek volt, mikor a Porsche kijött 2002-ben a Cayenne terepjáróval – ami végül nagyon is sikeres modellé vállt -, de az, hogy valaki ebből a batárból Ferrarit készítsen, na az egyenesen szentségtörés. 
Íme az első Ferrari terepjáró 1
Íme az első Ferrari terepjáró 13
Íme az első Ferrari terepjáró 14
A brit tulajdonos úgy gondolta, hogy összegyúrja a stuttgarti és a maranellói istálló legjavát, hogy aztán az eBay-en valaki hátha beleszeret, és megvásárolja a szörnyszülöttet potom 20 000 dollárét (4,5 millió forint). Nem gondolkodott rosszul, mert a hirdetést már nem találom a rendszerben, pedig néhány napja töltötték csak fel.
Íme az első Ferrari terepjáró 15
Íme az első Ferrari terepjáró 16
A vörös festék és a szteroidokkal felpumpált test 340 lóerős Porsche Cayenne S-t takar, amiben 4,5 literes V8-as pumpálja a kerek irányába az erőt, de az igazi hátulról mellbeszúrás, hogy LPG rendszerre is át van alakítva az erőforrás. Úgy tűnik, a válság még a Ferrari Cayenne-tulajokat sem kíméli. 
FRISS – Eladó Michael Knight autója, ennél közelebb soha nem kerülhetsz KITT-hez. KATTINTS A KÉPRE!

Íme az első Ferrari terepjáró 17