A napokban kifejtettem azt sajnálatos tényt, hogy a mai gyerekek úgy nőnek fel, hogy nem igazán ismerik azokat az autókat, amiket szüleik, nagyszüleik a KGST (Kölcsönös Gazdasági Segítség Tanácsa) hagyatékaként emlegetnek, és minden családban van egy jópofa ladás, vagy éppen trabantos történet. 
Most azonban rátaláltam egy módszerre amivel könnyedén, játékos formában ismertethetjük meg a gyerekekkel a keleti blokk járműveit, azokon belül is a legnépszerűbbet, a Ladát. Ritka az olyan hátulgombolós, aki ne szeretne legózni, innentől kezdve már csak egy kis szülői kreativitásra van szükség. 
Lada, VAZ, Zsiguli, nevezhetjük bárhogy, a lényeg nem változik: ladázni akkor is jó, ha csak a szőnyegen tudjuk tologatni.
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 1
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 23
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 24
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 25
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 26
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 27
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 28
A Lada Niva tagadhatatlanul a világ egyik legjobb és legnépszerűbb terepjárója, amit Magyarországra 1982-83-ban hoztak be először. Különleges kivitelei más-más néven futottak (országa válogatta), de lehetett platós, ötajtós limuzin, nyitott tetős, mentő vagy tűzoltó, mindegyikről a tipikus Niva-tekintet köszön vissza. Nincs ez másképp a legóváltozatoknál sem. 
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 29
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 30
Azt gondolod, a Lada gyerekjáték? 31


1. Škoda Octavia, 1134. Toronymagasan vezet az Octavia harmadik generációja, több talált (céges) gazdára belőle, mint a ranglista második és harmadik helyezettjéből. Jól megy belőle mind a kombi, mind az ötajtós

1. Škoda Octavia, 1134. Toronymagasan vezet az Octavia harmadik generációja, több talált (céges) gazdára belőle, mint a ranglista második és harmadik helyezettjéből. Jól megy belőle mind a kombi, mind az ötajtós