Ha valaki képes megépíteni a világ hivatalosan is legjobban gyorsuló, és nem hivatalosan leggyorsabb utcai autóját, akkor sem adhatja alább, ha látszólag józanabb projekteket vállal el. Ilyen például ennek a Cadillac kombinak a tuningolása, bár őszintén, mit lehet kihozni egy családi batárból? 

Hát ezt…

1058 lóerő a hátsó keréken, ezt már ki lehet tenni az ablakba…
Na de azért tisztázzunk néhány dolgot! Először is a kiindulási alap a Cadillac globális modelljének (a CTS kombit Tajvanban és Oroszországban is gyártják) nem a mezei kombija volt, hanem a CTS-V verzió, amelyben a Camaro ZL1-ben is felhasznált oldalt vezérelt, 6,2 literes V8 dübörög, szerény 556 lóerővel és 747 Nm nyomatékkal. Ezzel több mint versenyképes ellenfele (legalábbis motorteljesítményben) az Audi RS6-nak, a BMW M5-nek, a Mercedes E 63 AMG-nek.
Ebben a szférában azonban nem létezik olyan, hogy túl nagy teljesítmény, ezért a Hennessey hatlépcsős tuningprogramot kínál a CTS-V modellcsaládhoz (szedánhoz, kombihoz és kupéhoz), ami 600-tól egészen 1200 lóerőig terjed. 
Ezeknél 800 lóerő fölött ikerturbóval váltják ki a gyári kompresszort, az 1000 lóerős modifikációhoz már 7,0 literre növelik a lökettérfogatot, az 1200 lovas kivitelt pedig már nem is átépítésnek nevezik, hiszen gyakorlatilag vadonatúj motorról van szó. Teljesen kibelezik, majd kovácsolt alkatrészekkel újra berendezik a blokkot, lecserélik a fel- és leömlőket, a befecskendező rendszert, mindent. 
Ebből az utóbbiból mindössze tizenkét darabot készít a Hennessey – kupét, limuzint és kombit együttvéve, a cikk apropójául szolgáló, a fenti videón látható kombi tehát valójában a világ egyik legritkább autója. A tucatnyi VR 1200 egy másik példánya alább gyorsul egy combosat, egészen 220,5 mérföld/óráig, ami hajszállal marad csak el a 355 km/órától.