Az idén 50 éves Mustang hatodik generációja újabb fokozatra kapcsolt, világmodellé vált, hiszen a legújabb Ford Mustang már az európai piac számára is elérhető lesz, így a magyar kereskedésekben is begurul jövő tavasszal.
A hagyományokhoz hűen továbbra is elérhető a Mustanghoz V8-as blokk, de a takarékosság jegyében (az európai üzemanyagárakat figyelembe véve) négyhengeres motorral is kapható lesz a kocsi, ami egy 2,3 literes, 309 lóerős EcoBoost. Már ez a teljesítmény is bőven elég lenne, hogy leégessük a gumit a hátsó kerékről, és ha ehhez támadna kedve a majdani Mustang-vásárlónak, a Ford megkönnyíti a dolgot.
Beépítették a 2015-ös Mustang GT menetstabilizáló rendszerébe az úgynevezett „Line Lock” funkciót (csak a GT változatban alapfelszereltség), melyet aktiválva az első kerek automatikusan blokkolnak, a hátsókat pedig addig forgathatjuk míg akkora füstöt nem vágunk, hogy ránk hívják a tűzoltókat. Igazán kényelmes megoldás ez a vagánykodásra, de újabb élvezeti értéket veszítünk az autó és ember közötti izzadtságszagú kapcsolatból.
A Ford elmondása szerin ez a megoldás azért került az autóba, hogy az esetleges amatőr gyorsulási versenyeken könnyebben üzemi hőfokra lehessen melegíteni a gumikat rajt előtt.