Mezőtúron, kedves szülővárosomban már építésekor, valamikor még az előző évezredben is kilógott modernekdő dizájnjával az álmos, tipikus magyar alföldi utcaképből a lapostetős, élénk Opel-sárgával dekorált autókereskedés. Most már egy kicsit kevésbé lóg ki, kínálatával, kirakatával ugyanis ügyesen alkalmazkodott a cég a 2014-es magyar piaci igényekhez, és csillogó új autók helyett egész más választékot kínál. A fenti kép még nem is olyan gyanús első blikkre; tiszta épület, autós poszter az üvegen. De hajoljunk csak közelebb:
Nahát, ruhák lógnak vállfáról az alaposan megfakult H-Astra kép mellett a kirakatban! A SZERVIZ AZ UDVARBAN felirat mellé, a bejáratra is új üzeneteket ragasztott ki az üzemeltető:
Így kell ezt. Nem vesznek a népek új autót? Hát akkor adjunk el nekik használt ruhát! Az OPEL-feliratot meg minek leszedni arra a kis időre, amíg üzemi fordulatra nem pörög a magyar gyorsnaszád, és újra beindul a nulla százalékos hitelezés, hát nem?
További kis jópofaságok itt.
(Ez itt a NapiTomi, a mindig fényképezőgéppel közlekedő Rácz Tamás autós újságíró és autóbuzi barátai mikroblogja a vezessen kis közlekedési abszurditásokról.)