Mit csináljon az ember, ha van egy huszonöt éves, nem különösebben sikeres Ferrarija? Épít belőle valami állatot. 

Nem volt egyszerű munka, de megérte: a London Motor Group elkészítette a világ állítólag első Ferrari kisteherautóját. Bár isten állatkertje igen nagy, így nem garantálhatjuk, hogy valahol a világban nem támadt már valakinek ilyen istenkáromló gondolata, mi magunk sem tudjuk megcáfolni a derék brit mesterek állítását, térjünk hát rá inkább a részletekre. 
Milliomos melóskocsi 1
Milliomos melóskocsi 21
Az El Camino stílusú átalakítás alapját egy Ferrari 412 adta. Az 1985-ben bevezetett, négyszemélyes modell amilyen innovatív volt, akkorát bukott: a piac nem állt készen a kétajtós kupé-limuzin gondolatára. Lám, a mostani öszvér alkotói ötezer fontért (1,87 millió Ft) megvették egy példányát, és mindössze hat hét alatt készítették el belőle ezt az őrült, de kétségtelenül érdekfeszítő járgányt. 
Először is harminc centivel megkurtították a tetőt, és előrébb tolták az utascellát, így sikerült egy 137 centis platót besuvasztaniuk a hátsó tengely elé. A rakteret teakfával burkolták le, így ha kiömlik a festék, van miért anyázni, de még mindig jobb, mintha az utasteret kennénk össze – kivéve, ha beázik a plató alá beépített Bang & Olufsen audiorendszer. 
Milliomos melóskocsi 22
Az eredeti 412 4,9 literes V-12 es orrmotorja öt másodperc alatt gyorsította 100 km/órára az autót. A derék Frankenstein-tanoncok viszont nem találták megfelelőnek a sportmotor karakterét a pick-uphoz, ezért kidobták a csodás talján kézműves blokkot, és beszereltek a helyére egy 5,7 literes Chevy V8-ast. 
Az új motort a gépházfedélbe illesztett trombiták lélegeztetik, a kipufogó pedig változó hangolást kapott, így lesz teljes körű a stílustörő, de gépészeti szempontból izgalmas átalakítás.
Milliomos melóskocsi 23