Egy héttel a tervezett előtt nyilvánosságra kerültek a Subaru legendás sportszedánjának, a WRX STI-nek a képei. Tudatmódosító hatásúak!
Előzékeny férjek csak Subarut vesznek 17

Te mivel próbálnál meg eladni egy legendás, raliszármazék sportszedánt? Versenyeken forgatott, drámai jelentekkel, lassított felvételen a levegőben úszó, pörgő kerekű autóval? Kiváló. A szerencsétlen nyálcsorgatva meg is veszi a kocsit, aztán amint a dugóban ülve, a forgalomban haladva eszébe jutnak az önfeledt driftelések a reklámfilmen, valószínűleg örökre megkeseredik a szája íze. 
Tudomásul kell venni, hogy a modern autókra – mármint az átlagos, törvénytisztelő, rendszerető nyugat-európai polgár által megvásárolt, modern autókra – nem várnak már kalandok. Boltba járás, munkába járás, esetleg nyaralás igen, de a szó klasszikus értelmében vett örömautózást sem a hely, sem az idő, sem az emissziós és egyéb társadalom-konform szabályozások nem teszik lehetővé. 
Ezért tetszik a Subaru WRX STI új reklámfilmje, amely a lehető leghétköznapibb szituba hozza az autót és tulajdonosát. Mivel az elején, álmában, egy BRZ-vel csapat a fiatalember, még abban sem lehetünk biztosak, hogy a látványos képsorokat nem csak álmodozásában hozza össze, ahogy gyerekkoromban a moziból hazafelé kerékpározva elképzeltem, hogy Luke Skywalker vagyok, és egy 74-Z gyorsrobogón száguldozom az Endor fái között, aztán persze leesett a lánc, és tolhattam haza a gépet… 
Szóval a kellőképpen lassú kockákkal forgatott film üzenete egészen világos: álmodozni szabad, sőt, kötelező, anélkül nem sokat ér az élet, de a lényeg mégis az, hogy reggel kenyér legyen az asztalon.
A Subaru még januárban mutatta be a WRX STI-t, amely 300 lóerős, 2,5 literes boxer turbómotort kapott. A 407 Nm maximális nyomaték 5,2 másodperces 0-100 gyorsítást engedélyez, a végsebesség 255 km/óra. A másfél tonnás sportszedánt elöl négy, hátul kétdugattyús féknyergekkel és lyuggatott Brembo sporttárcsákkal szerelték fel; szabvány szerinti átlagfogyasztása (muhaha) 0,4 liter/100km.