Olyan vizekre evezett a Toyota, amit pár éve még elképzelni sem mertünk volna a precíz, végtelenségig átgondolt és hibát nem toleráló minőségirányítási rendszerrel megáldott japán vállalatról.
Szép lassan felismerik, hogy a trendek bizony napról-napra változnak, és a megbízhatóság már nem elég ahhoz, hogy el tudják adni járműveiket. Mi sem bizonyítja jobban a fiatalos, lendületes stílus és a popkultúra felé való nyitást, mint az új Aygo formaterve vagy a most következő két reklám, amiktől garantáltan a falra robban az agyad.
A Toyota Sienna ugyan Európában nem elérhető, az Egyesült Államokban viszont nincs olyan háziasszony, aki ne ismerné a típust, hiszen hatalmas méreteivel a lehető legdurvább módon meríti ki a családi egyterű fogalmát (a harmadik generáció bő 5 méter hosszú, 2 méter széles és 1,7 méter magas). A Toyota tengerentúli képviselete pedig a most következő videoklippel megpróbálja a praktikusság mellett még menővé is változtatni a modellt.
Ja igen, majdnem elfelejtettem, a klipben az amerikai rapper, Busta Rhymes is elhadar néhány rímet.
Erre pedig tényleg nem találni szavakat: Toyota Hiluxokban utaznak öltönyös férfiak a dzsungel közepén, akik furcsa dalt énekelnek és hirtelen megállnak vizelni. Bármelyik koreai, kínai vagy japán popsztár megirigyelhetné ezt a nótát és mozgáskultúrát.
A „Wakudoki-kampány” célja, hogy különböző nyereményekért cserébe rávegyék az embereket a saját Wakudoki-táncuk előadására, és aki a legnagyobb hülyét csinálta magából, az megnyeri a fődíjat, egy tokiói utat.