A világ egyik leggyorsabb szupersportautójának kilóját nem mérik olcsón. Ha Bugatti Veyront szeretnénk vásárolni először is ki kell csengetnünk az átszámítva 75 millió forintos előleget, ezzel jelezzük rendelési szándékunkat. A fennmaradó összeget – ami durván 300 milla -, maximum 5 éven keresztül törleszthetjük (ha nem szeretnénk egyben fizetni), havi 5 millió forinttal. Végezetül pedig, ha magyarországi rendszámmal van ellátva álomautónk, akkor éves szinten 662 400 forint a teljesítményadó, azaz kilowattonként 900 Ft. De akkor még nem beszéltünk a használat közben felmerülő csillagászati költségekről.
Pár napja azonban egy Bugatti Veyron az árának töredékéért talált gazdára, online árverés keretein belül. A kikiáltási ár 100 svájci frank volt (durván 26 ezer forint), azonban ennél jóval magasabb áron ért véget a licitálás, 253 990 franknál csapott le a virtuális kalapács (65,8 millió forint). De miért volt ennyire olcsó? Nézzétek meg a képeket!
A 2008-as Veyron még áprilisban tört össze – 31 924 kilométerrel a háta mögött -, és ez a közel 70 milliós ár még úgy is potom pénz érte, hogy alaposan helyre kell pofoznia az 1001 lóerős, W16-os aszfaltfaló szörnyeteget.
Így néz ki, és így szól a Bugatti Veyron, ha nincs összetörve