Valahogy eddig soha nem gondoltunk bele, hogy a Bugatti Veyron-tulajdonosoknak átlagosan hány autó áll a garázsában, de a Bloomberg magazin kiderítette, ahogy azt is, hogy a mezei Veyron-tulaj általában még tart a gépparkban három magánrepülőt és egy jachtot.
Ezt az információt a Párizsi Autószalonon árulta el a Bugatti elnöke, Wolfgang Dürheimer, aki még azt is hozzátette, hogy a Bentley-tulajdonosok általában nyolc autóval büszkélkedhetnek. Ezzel szemben a bugattisok 83 verdát(!) tartanak erre alkalmas épületben. Ez nagyon soknak tűnik, reméljük, nem csak a márka fényezése érdekében hangzott el ez az információ.
Ha csak az alap, kicsivel több mint 1000 lóerős Veyront vizsgáljuk meg, akkor hamar rájövünk, hogy bizony nem csak megvásárolni, de fenntartani is pokoli költséges a világ egyik leggyorsabb autóját.
Először is ki kell csengetnünk a 75 millió forintnak megfelelő előleget, ha meg szeretnénk rendelni egyet. A fennmaradó összeget, ami durván 300 milla, maximum 5 éven keresztül törleszthetjük (ha nem szeretnénk egyben fizetni), havi 5 millió forinttal.
Egy garnitúra Bugatti Veyronra készült gumi 8 millió forintba kerül, amit 4000 kilométerenként le kell cserélni a gyár ajánlása szerint. Amennyiben pedig véletlenül a padkát sikerül érintőre venni, egy felni 2,5 millió forintba fájna. Mindezek mellé jön még a kötelező szerviz, ami 4,5 millió forint alkalmanként. Városban 30, országúton 15 literes a fogyasztás, de ha padlóig nyomjuk a gázpedált, képes 12 perc alatt üresre szippantani a tankot az 1001 lóerős, 8 literes fenevad.