Látjátok a fehér Ford alatt kuporgó hupikék versenyautónak látszó tárgyat? Na az nem csak annak látszik, hanem az is, csak éppen lehet vele közúton is közlekedni, bár a mellékelt példába a bizonyíték, hogy nem árt néha tojást tenni a gázpedál alá.
Mielőtt beülnénk a Fahlke Larea GT1 volánja mögé, bizony nem árt ha veszünk egy két vezetéstechnikai leckét valamelyik versenypályán, hiszen az aprócska német vállalat által gyártott járművek inkább pályára valók, mint közútra.
Larea GT1 szénszálas karosszériája alatt 7,2 literes V8-as motor diktálja a tempót, ami a megrendelő igényeitől függően lehet 550, 720, 1004, 1260 és 1400 lóerős is, de az utóbbi kettő kizárólag versenypályán használható, rendszám nélküli változat, és ennek a teljesítménynek az eléréshez már kompresszort alkalmaznak.
Külföldi sajtóértesülések szerint a Hamburgban történt balesetben szerencsére nem sérült meg senki, a kár viszont fájdalmas, eléri a 300 ezer eurót, ami átszámítva 91 millió forint.
Nézd meg mit tud a 720 lóerős változat a Nürburgringen