Gondoltátok volna, hogy napra pontosan húsz évvel ezelőtt készült el az első olyan Škoda, amit Volkswagen-kooperációban terveztek és gyártottak? A Škoda 1994. október 17-én életet adott a márka első modern, fronthajtású modelljének, a félig kapitalista Favoritot váltó Feliciának. Tíz nappal később pedig, három szerencsés modellt megkereszteltek a Moldva folyóban.
Azóta már a Moldván sok víz lefolyt, a Felicia fénye pedig megkopott, de rengeteg hűséges tuningőrült próbálja a felszínen tartani a cseh remek dicső emlékét, egyedi járgányaik segítségével.
Itt van például ez a letisztult, elegánsnak mondható dizájn, ami a videó alá vágott zenével teljesedik ki igazán. Ez büntet!
Ez csak a bemelegítés volt, most jönnek az igazán súlyos vasak!
Egy kis Halálos iramban-stílus.
Egy kis Halálos iramban-stílus.

Egy kis Halálos iramban-stílus.

Az Zöld Íjász vagy a Zöld Darázs biztosan értékelné.

Az Zöld Íjász vagy a Zöld Darázs biztosan értékelné.

A Predátor-pofa innen sem hiányozhat.

A Predátor-pofa innen sem hiányozhat.

Ez minden bizonnyal virtal-tuning, de itt a helye...szegény Elenor, ha ezt látná.

Ez minden bizonnyal virtal-tuning, de itt a helye…szegény Elenor, ha ezt látná.

A bukócsövek itt gondolom csak dizájnként funkcionálnak.

A bukócsövek itt gondolom csak dizájnként funkcionálnak.

A felni tetszik

A felni tetszik

Ezt tuti észreveszed éjszaka is

Ezt tuti észreveszed éjszaka is

Ez már a profizmus felé hajlik.

Ez már a profizmus felé hajlik.

Talán ez az, ami pont elég is lenne.

Talán ez az, ami pont elég is lenne.

Végül egy újabb Predátor-arc.

Végül egy újabb Predátor-arc.