Ez nem egy hétköznapi asztalosműhely, ahol sorozatgyártásban készülnek az egyforma bútorok, itt minden egyes alkatrésznek lelke van, csakúgy, mint az elkészült munkadarabnak. De miért mondtam alkatrészt? Mert az indonéz műhelyben a fából járművek születnek, méghozzá a legprofibb módon.
Elképesztő a fából készült Bugatti Veyron 1
Elképesztő a fából készült Bugatti Veyron 11
Az elhivatott csapat legfrissebb munkája egy életnagyságú Bugatti Veyron, aminek az utastere is elképesztően realisztikus, még a váltókart is lehet mozgatni. A fából készült szupersportautó 40 millió rúpiát emésztett fel, ami első hallásra bizony soknak tűnik, de átszámítva ez durván 720 ezer forintnak felel meg.
Elképesztő a fából készült Bugatti Veyron 12
A műhelyből került már ki az évek során többek között egy Mercedes-Benz 300SL, és számos gyönyörű motor is.
Elképesztő a fából készült Bugatti Veyron 13
Elképesztő a fából készült Bugatti Veyron 14
A videón pedig betekinthetünk kicsit a kulisszák mögé:

Mi a különbség a fa-, és az igazi Veyron között?

Egy garnitúra Bugatti Veyronra készült abroncs 8 millió forintba kerül, amit 4000 kilométerenként érdemes lecserélni a gyár ajánlása szerint. Amennyiben pedig véletlenül padkát sikerül érintőre venni, egy felni ára 2,5 millióba fáj. Mindezek mellé jön még a kötelező szerviz, ami 4,5 millió forint alkalmanként. Városban 30, országúton 15 literes a fogyasztás, de ha padlóig nyomjuk a gázpedált, képes 12 perc alatt üresre szippantani a tankot az 1001 lóerős, 8 literes W16-os fenevad.
Ellenben a természet adta anyagból készített replika olcsóbb, könnyebben fenntartható és enni sem kér, legfeljebb évente újra kell lakkozni. :)