Megszoktuk már, hogy Ken Block évről-évre előrukkol valami autós újdonsággal, amivel nem csak az aszfaltot szaggatja fel, de a retinánkat is megégeti. Ilyen például a téli csapatásra kihegyezett Ford F-150 Raptor, vagy a gymkhana videókban használt Subaruk és Ford Fiesták hada.
A gymkhana hetedik részéhez ezúttal egy vérbeli amerikai ikont fogtak szteroidkúrára, amit a Las Vegas-i SEMA tuning show keretien belül mutattak be. Ennyire extrém verdája még soha nem volt Blocknak.
Az autót „Hoonicorn” névre keresztelték el, alapja egy 1965-ös Ford Mustang. Az átépítést és a tuningot az észak-karolinai (USA) ASD Motorsport műhelye két év alatt készítette el. A tervezésnél a jelenlegi WRC és DTM autókból merítettek ihletet, de még Block gyerekkori játékautóiból is átvettek néhány ötletet. A szénszálas karosszériával rendelkező versenyautó beépített bukókeretet és oldalsó merevítő rudakat is kapott.
A pokoli Fordot 6,7 literes Roush Yates V8-as versenymotor hajtja, amely 845 lóerőt(!) és 976 Nm nyomatékot(!) ad le. A rettenetes erő kifejezetten Ken Block számára, speciális keverékből készített Pirelli Trofeo R gumikon keresztül jut a talajra.
Ha pedig szemből megnézitek az autót, látható rajta egy logó, méghozzá a „Need for Speed No Limit”, ami valószínűleg a videojáték-sorozat legújabb részre utal. Talán azért nem jött idén új Need for Speed, hogy most ne csak egy év legyen a fejlesztésre és igényesebb, élvezetesebb játékot tudjanak kiadni a készítők. Ez az információ még nem hivatalos, de meglepődnénk, ha pár nap múlva ne adna ki ezzel kapcsolatban közleményt az Electronic Arts.