Nagyon gyanús, hogy a ladás már a piroson hajtott át, de a történtek ellenére mégis valamiért megsajnáltam. Mennyi esély volt rá, hogy abban a kereszteződésben pont egy durván 70-80 milliós Ferrari sofőrje akar majd kövér gázzal startolni? Tudom, 50 százalék – vagy igen, vagy nem -, de akkor is. Remélem, hogy volt normális biztosítás a Ladán, ami ha jól látom egy VAZ-2106-os, cáfoljátok meg, ha tévedek.
A csattanás után szinte azonnal megindul a kergetőzés, amit valahol jogosnak érzek, de hála az égnek csak hirtelen felindulás volt, senkinek nem esett baja.
A Ferrari 2010 óta gyártja a 458-ast, melynek motorházában 4,5 literes, V8-as motor pumpálja az 570 lóerőt, ennek köszönhetően pedig a 0-100 km/órás gyorsulást 3,3 másodperc alatt le is tudja, végsebessége 325 kilométer/óra. Ilyen teljesítmény mellett bizony nagyon tapasztalt sofőrnek kell lennünk, ha tövig akarjuk nyomni a gázpedált, de amint a fenti példa remekül mutatja, nem elég, ha mi figyelünk.