Ken Block ezúttal sem szórakozik, egy az egyben letépi az arcunkat, hogy aztán az aszfalton maszatolja szét a 845 lóerős, összkerekes Mustangot.

Készülj fel, ez a legdurvább talajgyakorlat, amit valaha láttál!


Megszoktuk már, hogy Ken Block évről-évre előrukkol valami autós újdonsággal, amivel nem csak az aszfaltot szaggatja fel, de a retinánkat is megégeti. Ilyen például a téli csapatásra kihegyezett Ford F-150 Raptor, vagy a gymkhana videókban használt Subaruk és Ford Fiesták hada. 
A gymkhana hetedik részéhez ezúttal egy vérbeli amerikai ikont fogtak szteroidkúrára, amit a Las Vegas-i SEMA tuning show-n mutattak be pár hete. Ennyire extrém verdája még soha nem volt Blocknak.
Itt a Gymkhana 7 – pusztítóbb, mint valaha! 1
Az autót „Hoonicorn” névre keresztelték el, alapja egy 1965-ös Ford Mustang. Az átépítést és a tuningot az észak-karolinai (USA) ASD Motorsport műhelye két év alatt készítette el. A tervezésnél a jelenlegi WRC- és DTM-autókból merítettek ihletet, de még Block gyerekkori játékautóiból is átvettek néhány ötletet. A szénszálas karosszériával rendelkező versenyautó beépített bukókeretet és oldalsó merevítő rudakat is kapott.
Itt a Gymkhana 7 – pusztítóbb, mint valaha! 2
A pokoli Fordot 6,7 literes Roush Yates V8-as versenymotor hajtja, amely 845 lóerőt(!) és 976 Nm nyomatékot(!) ad le. A rettenetes erő kifejezetten Ken Block számára, speciális keverékből készített Pirelli Trofeo R gumikon keresztül jut a talajra.

Akarsz vadonatúj autókat tesztelni teljesen ingyen? Ne habozz, kattints ide vagy a képre!

Itt a Gymkhana 7 – pusztítóbb, mint valaha! 3