Belátjuk, nem egyszerű újszerűen, figyelemfelhívóan kommunikálni autóipari újdonságokat, különösen akkor, ha nem világpremierekről van szó, hanem jól ismert szolgáltatások bevezetéséről egy új modellben.
Azért mindenképpen piros pontot érdemel a Hyundai amerikai leányvállalata, hogy megpróbáltak kreatívan, újszerűen a témához nyúlni. Volt idő, amikor a bionikus gyermek koncepciójával bankot robbanthattak volna, a hetvenes évek óta azonban eltelt négy évtized, és ma egy génmanipulált droidként viselkedő csöppség inkább ellenállást, mint szimpátiát vált ki a nézőben.
Ettől is eltekintenénk persze, mert van valami természetellenes báj abban, ahogy a gyermek mindennapjaiba beépítették az olyan funkciókat, mint a holttérfigyelés, az ütközésmegelőző vészfékrendszer, a sávban tartó berendezés vagy a tolatóautomata.
Az intelligens csomagtérfedél-nyitás funkciónál (amely egyébként a Hyundai Sonata esetében nem igényel lábmozgatást a lökhárító alatt: az ember megáll az autó hátuljánál, és pár másodperc múlva nyílik a fedél) azonban végképp elgurult a hirdetési szakemberek gyógyszere. Nézd meg magad, normális?