Vannak autók, amelyek egyértelműen férfiasságunk meghosszabbítására szolgálnak. Az Alfa Romeo azonban ezen is túlment: sugalmazásuk szerint új sportkupéjuk, a 4C nem hosszabbítja, hanem …  khm … keményíti a dolgokat.
Az alábbi filmben verbális és vizuális párhuzamot állítanak a 4C és az elején még úri nőként viselkedő, később egyre lengébben öltözött, egyre ledérebben viselkedő hölgy között, amelyek közös tulajdonsága a szpot szerint, hogy a férfiak mindkettőtől elveszítik a fejüket.
Nem ez az első alkalom, hogy konkrét szexuális utalásokkal találkozunk autóreklámban. Hogy csak a közelmúltból merítsünk: a Toyota GT86-ot a kapuzárási pánikban szenvedő férfiak kegyeltjeként, házasságok megrontójaként pozicionálta a gyártó, a Chevrolet pedig egy pick-upját hirdette aktussal, ha nem is a szokásos módon.