A nemrégiben önálló márkává vált DS a 2015-ben 40 éves Rétromobile kiállításon is emléket állít a 60. születésnapját ünneplő történelmi modellnek. Február 4. és 8. között az autórajongók a párizsi Porte de Versailles-nál található kiállítási központban merülhetnek el a legendás autómodell történelmében.
A veterán autók rajongóinak egyik legnagyobb nemzetközi találkozóján számos történelmi csemege mellett, a DS idén először állít ki önálló márkaként. A standon a 60 éves DS mellett látható lesz két SM, valamint a márka egyik aktuális modellje, a DS 3 Cabrio.
1959-es évjáratú DS 19, eredeti állapotban, elegáns rózsaszínbe hajló szürke karosszériával, padlizsánszínű tetővel és királykék kárpitozással. Az autó német exportra készült, ennek megfelelően felszereltsége tartalmazza a motorhőmérséklet-kijelzőt és az FM/LW rádiót. Háromhengeres motorjához négyfokozatú, hidraulikus működtetésű váltó társul.
1959-es évjáratú DS 19, eredeti állapotban, elegáns rózsaszínbe hajló szürke karosszériával, padlizsánszínű tetővel és királykék kárpitozással. Az autó német exportra készült, ennek megfelelően felszereltsége tartalmazza a motorhőmérséklet-kijelzőt és az FM/LW rádiót. Háromhengeres motorjához négyfokozatú, hidraulikus működtetésű váltó társul.
Fotó megosztása:
SM Coupé (1971), amely II. Hasszán marokkói királyé volt annak idején. Nemcsak a homokszínű metálfényezés teszi különlegessé, hanem az egyedi rendszám, a natúr bőrkárpit, a légkondicionáló berendezés, a Continental Edison hi-fi rádió, a színezett üvegfelületek és a ködfényszórók is. A motor természetesen Maserati V6-os.
SM Coupé (1971), amely II. Hasszán marokkói királyé volt annak idején. Nemcsak a homokszínű metálfényezés teszi különlegessé, hanem az egyedi rendszám, a natúr bőrkárpit, a légkondicionáló berendezés, a Continental Edison hi-fi rádió, a színezett üvegfelületek és a ködfényszórók is. A motor természetesen Maserati V6-os.
Fotó megosztása:
DS 20 Pallas (1973)
DS 20 Pallas (1973)
Fotó megosztása:
DS 21 Cabriolet (1968)
DS 21 Cabriolet (1968)
Fotó megosztása:
1959-es évjáratú DS 19, eredeti állapotban, elegáns rózsaszínbe hajló szürke karosszériával, padlizsánszínű tetővel és királykék kárpitozással. Az autó német exportra készült, ennek megfelelően felszereltsége tartalmazza a motorhőmérséklet-kijelzőt és az FM/LW rádiót. Háromhengeres motorjához négyfokozatú, hidraulikus működtetésű váltó társul.
DS 20 Pallas (1973)
DS 21 Cabriolet (1968)
SM Coupé (1971), amely II. Hasszán marokkói királyé volt annak idején. Nemcsak a homokszínű metálfényezés teszi különlegessé, hanem az egyedi rendszám, a natúr bőrkárpit, a légkondicionáló berendezés, a Continental Edison hi-fi rádió, a színezett üvegfelületek és a ködfényszórók is. A motor természetesen Maserati V6-os.
A kiállításon többek között a Mercedes is közszemlére teszi féltve őrzött kincseit. Kattints a képre!