A nemrégiben önálló márkává vált DS a 2015-ben 40 éves Rétromobile kiállításon is emléket állít a 60. születésnapját ünneplő történelmi modellnek. Február 4. és 8. között az autórajongók a párizsi Porte de Versailles-nál található kiállítási központban merülhetnek el a legendás autómodell történelmében.
A veterán autók rajongóinak egyik legnagyobb nemzetközi találkozóján számos történelmi csemege mellett, a DS idén először állít ki önálló márkaként. A standon a 60 éves DS mellett látható lesz két SM, valamint a márka egyik aktuális modellje, a DS 3 Cabrio. 
1959-es évjáratú DS 19, eredeti állapotban, elegáns rózsaszínbe hajló szürke karosszériával, padlizsánszínű tetővel és királykék kárpitozással. Az autó német exportra készült, ennek megfelelően felszereltsége tartalmazza a motorhőmérséklet-kijelzőt és az FM/LW rádiót. Háromhengeres motorjához négyfokozatú, hidraulikus működtetésű váltó társul.
1959-es évjáratú DS 19, eredeti állapotban, elegáns rózsaszínbe hajló szürke karosszériával, padlizsánszínű tetővel és királykék kárpitozással. Az autó német exportra készült, ennek megfelelően felszereltsége tartalmazza a motorhőmérséklet-kijelzőt és az FM/LW rádiót. Háromhengeres motorjához négyfokozatú, hidraulikus működtetésű váltó társul.

1959-es évjáratú DS 19, eredeti állapotban, elegáns rózsaszínbe hajló szürke karosszériával, padlizsánszínű tetővel és királykék kárpitozással. Az autó német exportra készült, ennek megfelelően felszereltsége tartalmazza a motorhőmérséklet-kijelzőt és az FM/LW rádiót. Háromhengeres motorjához négyfokozatú, hidraulikus működtetésű váltó társul.

DS 20 Pallas (1973)

DS 20 Pallas (1973)

DS 21 Cabriolet (1968)

DS 21 Cabriolet (1968)

SM Coupé (1971), amely II. Hasszán marokkói királyé volt annak idején. Nemcsak a homokszínű metálfényezés teszi különlegessé, hanem az egyedi rendszám, a natúr bőrkárpit, a légkondicionáló berendezés, a Continental Edison hi-fi rádió, a színezett üvegfelületek és a ködfényszórók is. A motor természetesen Maserati V6-os.

SM Coupé (1971), amely II. Hasszán marokkói királyé volt annak idején. Nemcsak a homokszínű metálfényezés teszi különlegessé, hanem az egyedi rendszám, a natúr bőrkárpit, a légkondicionáló berendezés, a Continental Edison hi-fi rádió, a színezett üvegfelületek és a ködfényszórók is. A motor természetesen Maserati V6-os.

A kiállításon többek között a Mercedes is közszemlére teszi féltve őrzött kincseit. Kattints a képre!

A legendás Citroën is ott lesz a  Rétromobile-on 17