Nem szeretném azzal indítani, hogy manapság mennyi, és milyen aljas módszerekkel tolják az arcunkba a reklámokat, ezzel ne is idegesítsük feleslegesen magunkat, inkább nézzétek meg ezeket a Citroën-szösszeneteket a hatvanas-hetvenes évekből. 
Ezekben még volt munka, kreativitás és elhivatottság. Nem csupán zöld hátterek előtt bohóckodtak, hanem tényleg azt akarta a kreatív csoport, hogy a nézők megismerjék az autót, aztán szépen elsétáljanak a legközelebbi márkakereskedésbe. A következő mondat pedig sokat lendített azon, hogy ezek a reklámfilmek létrejöhessenek: 

„Beszüntetem köztársasági elnöki kötelezettségeim teljesítését. Ez a döntésem ma délben lép hatályba.”
Ezzel a rövid rádióüzenettel vett búcsút a politikától a XX. század egyik legnagyobb francia politikusa, Charles de Gaulle. Távozása után a jelszó az „iparosítás – modernizáció – részvétel” lett. A munkavállalók nagyobb beleszólást kaptak a munkakörülmények kialakításába, nőtt az egyetemek függetlensége, szabadabban működhetett a rádió és a televízió.
1. Korabeli horrorfilmekre emlékeztető zenei aláfestést kapott a Citroën DS 19, amit 1955 októberében mutattak be a Párizsi Autószalonon, és már a világpremier napján 12 000 megrendelés futott be rá.
2. Ezt az 1970-es DS-reklámot Kanadában és az Egyesült Államokban vetítették, és ezúttal is a legendásan csillapító futómű köré építették a koncepciót.
3. Szintén egy kanadai változat.
4. A DS híres kanyarkövető fényszórója, 1968-ból!
5. Szintén egy reklám a futóműre kiélezve: a háromkerekű Citroënek látványa elképesztő.
6. Egy gyönyörű balesetmegelőzési kampány, ami felvonultatja a korabeli Citroën-palettát.
7. Ez nem reklám kategória, de itt a helye: az 1962-es Rallye Monte Carlo, a Safari Rally és az 1970-es Rallye du Maroc összefoglalója.