37,8 millió a listaára az Audi R8 Coupé V8 S tronic-nak amivel mostanában Vajna Tímea járkál, és a hölgy elmondása szerint, az autót saját cége lízingeli, nem egyösszegben fizették ki. Miért is tették volna, hiszen így az áfát szépen vissza lehet igényelni, de ez egy másik történet.
„Köszönöm a Porsche Hungáriának, hogy nálam lehet ez a gyönyörűséges R8-as pár napra” – posztolta a 31 éves Tímea tavaly nyáron a közösségi oldalán. Szóval első körben csak kölcsönben volt nála az autó, de hamar ráérzett a bizsergető V8 hangjára, és a 436 lóerős teljesítményre, ezért úgy döntött, nem is adja vissza többet. És itt jön a csavar, már ha lehet így nevezni.
2014 októberében történt ugyanis, hogy az Audi hazai tesztvezetésre invitálta a Vezess.hu-t, amelyen a német gyártó legerősebb modelljeit lehetett kipróbálni országúton és a zsámbéki tesztközpont pályáján egyaránt. Az RS6, RS7 és RS5-ös flotta mellett hoztak még egy R8-ast is, aminek egészen véletlenül pont ugyanaz a rendszáma, mint Vajna Tímea autójának, ami elvileg akkor már hónapok óta a tulajdonában volt, de úgy tűnik, a Porsche Hungária erre az alkalomra elkérte tőle.
De még az is eszembe jutott, hogy akkor még talán nem is volt a Vajna családé, és a PoHu jófejségből (na meg persze üzleti szempontból) hónapokig a milliárdos házaspár rendelkezésére bocsátotta az autót. Nem ez lenne az első eset, hiszen a felső tízezer olyan körökben fordul meg, ahol csupa potenciális luxusautó-vásárló mozog.
Hazudni nem szeretnék, így nem mondom, hogy a tesztvezetés alkalmával finoman bántam az autóval – ahogy a többi újságíró kolléga sem -, hiszen mégiscsak egy versenypályaszerűségen próbáltuk ki, de az a tény, hogy ugyanazt az autót vezethettem, amit előtte és utána Andrew G. Vajna felesége…áááh, el sem tudom mondani mekkora öröm és boldogság. És az érzés, hogy feltehetően soha nem volt még ennyire meghajtva ez az R8-as, az felbecsülhetetlen.
Balesetmentes közlekedést kívánunk az új tulajdonosnak!