1/20 Hibrid hajtáslánccal, közel ezer lóerővel, 499 példányban itt a szépséges csúcs-Ferrari
Hibrid hajtáslánccal, közel ezer lóerővel, 499 példányban itt a szépséges csúcs-Ferrari
Fotó megosztása:
2/20 A hatvanas évek Ferrarijait idézik az izmos első kerékívek
A hatvanas évek Ferrarijait idézik az izmos első kerékívek
Fotó megosztása:
3/20 Fernando Alonso és Felipe Massa kulcsszerepet játszott a fejlesztésben
Fernando Alonso és Felipe Massa kulcsszerepet játszott a fejlesztésben
Fotó megosztása:
5/20
Fotó megosztása:
6/20
Fotó megosztása:
7/20
Fotó megosztása:
9/20
Fotó megosztása:
10/20
Fotó megosztása:
11/20
Fotó megosztása:
13/20
Fotó megosztása:
14/20
Fotó megosztása:
15/20
Fotó megosztása:
17/20
Fotó megosztása:
18/20
Fotó megosztása:
19/20
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Spa, eső, és egy laFerrari. Ez a recept egy tökös sofőrrel megfűszerezve olyan élményt ad, amit utasként sem felejtenénk el soha. Emberünk magabiztosan tolja, látszik, hogy azért vigyáz a technikára, de hogyne vigyázna, amikor 400 millió forint csúszkál a feneke alatt.
A legendás olasz márka jelenlegi csúcsmodellje álló helyzetből százra kevesebb mint 3, kétszázra kevesebb mint 7, háromszázra 15 másodperc (!) alatt gyorsul. A végsebessége valahol 350 km/óra felett van. Fékjei is akármilyenek elöl 398, hátul 380 milliméteres féktárcsák lassítják.
A következő felvételen ugyanaz a pálya, a körülmények is hasonlóak, csakhogy feltűnik a laFerrari legkomolyabb ellenfele, a Porsche 918 Spyder, ami összkerékhajtással magabiztosabb a nedves aszfalton.