Kezdtünk picit örülni, hogy a héten nem futunk bele egyetlen hülyébe sem, de ma kaptam egy e-mailt, benne az alábbi videóval.
Íme az áruszállítás mestere, aki az ablakokon engedte ki a hatméteres csövet.
Ha esetleg bárki hasonlóval próbálkozna itthon, azt gyorsan beszéld le róla, és nem csak azért, mert balesetveszélyes és őrültség, hanem a KRESZ világosan kimondja:
– Zárt kocsiszekrényű jármű tetején (és nem benne, pláne nem keresztben) rakományt elhelyezni csak abban az esetben szabad, ha a járműre tetőcsomagtartó van felszerelve. Személygépkocsi tetőcsomagtartóján rakomány abban az esetben szállítható, ha a járművön előre és hátra legfeljebb 40-40 centiméter a túlnyúlás.
– Nyitott rakfelületű járművön rakomány úgy is elhelyezhető, hogy a rakfelületen túl előre (legfeljebb a jármű elejéig), illetve a járművön túl hátra (legfeljebb két méterre, de a rakfelület hosszának felénél nem nagyobb távolságra) vagy oldalra (úgy, hogy a rakomány és a jármű együttes szélessége a 2,5 métert ne haladja meg) kinyúlik. A pótkocsit vontató jármű rakománya hátra nem nyúlhat túl a rakfelületen.
– A járművön túlnyúló rakományt legalább 40×40 centis piros vagy piros-fehér csíkos zászlóval, illetőleg táblával, éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ezen felül a hátra kinyúló rakományt piros fényű lámpával és piros fényvisszaverővel, az oldalra kinyúló rakományt előre fehér fényű lámpával és fehér fényvisszaverővel, hátra piros fényű lámpával és piros fényvisszaverővel meg kell jelölni.
Van, aki motorral próbálkozik
Végül egy pusztító