Egy megkímélt, gyári állapothoz közeli E30-as M3-as BMW-ért akár 10 milliót is simán elkérhetnek a használtautó-piacon, de vajon mi kell ahhoz, hogy valaki több mint 60 millió forintnak megfelelő dollárt kérjen egy 1988-as példányért? Máris mutatjuk.
A jelenlegi tulajdonos azt állítja az autóról, hogy ez a világ legjobb E30-as M3-as BMW-je, és ebbel lehet is valami, de azt döntsétek el ti és a jövőbeli tulaj, hogy megéri-e az árát.
Megér 60 milliót egy 1988-as M3-as BMW? 1
Megér 60 milliót egy 1988-as M3-as BMW? 35
A karosszériát lemezig tisztították és újra alapozták/fényezték, így nyoma sincs annak, hogy korábban már 9 tulajdonosa volt a BMW-nek, bár a nyilvántartások alapján soha nem volt törött az autó. 
Megér 60 milliót egy 1988-as M3-as BMW? 36
A motorháztető alá igazi finomság került, az E60-as M5-ben alkalmazott V10-es blokkot szerelték a kicsikébe, amire rádobták a Dinan cég által 40 000 dollárért kínált átépítőszettet, így 5,7 literre növekedett a gyárilag ötliteres lökettérfogat, a teljesítmény pedig ezzel a huszárvágással 630 lóerőre ugrott. Hatfokozatú manuális váltó segít ezt az erőt a hátsó kerekre juttatni és a futóművet is ehhez a teljesítményhez igazították.
Megér 60 milliót egy 1988-as M3-as BMW? 37
Az átépítés óta 50 ezer kilométert került a vadállatba, amit komolyabb problémák nélkül teljesített az M3-as. Legalábbis ezt állítja az amerikai eladó. Ezen a ponton jegyezném meg csendben, hogy egy zsír új Lamborghini Huracán is kijön durván 222 000 dollárból az amerikai piacon, ami szintén V10-es és 600 lóerő fölötti a teljesítménye.