Az alábbi történet elég nagy port kavar tegnap óta a Facebookon: Viktornak állítólag csak egy fél parkolójegyet adott ki az automata, ezt ő azonnal jelezte az ügyfélszolgálatnak és innentől indult el a lavina. 
Mivel a Facebook-felhasználó azt írta a poszt végére, hogy „osztani ér”, ezért mi megosztjuk veletek: 

„A sztori röviden a következő: 2015.05.12-én 10 órától a MOM parknál volt egy munkám. Odaértem, leparkoltam, bedobtam 350 Ft-ot a parkolóórába, amivel 11:09-ig MEGVÁLTOTTAM a parkolási jogosultságot. Igen ám, de az automata egy negyed jegyet adott ki, amin rajta volt a XII.kerületi önkormányzat felirat és a jegyváltás időpontja. 

Elképesztő budapesti parkolós sztori csapta szét a Facebookot 1

Egyből hívtam az ügyfélszolgálatot hogy itt és itt vagyok, ennél a számú automatánál, erre a rendszámú autóra megvettem a jegyet, de egy negyed jegyet adott a gép, én ezt kiteszem, de legyenek kedvesek rögzíteni ezt a bejelentést, hogy ha megbüntetnek legyen mire hivatkoznom. Azt válaszolták, hogy kiküldik a szerelőt én pedig: KERESSEK EGY MÁSIK AUTOMATÁT ÉS VEGYEK EGY MÁSIK JEGYET!!!! Vagy mobilparkoljak. Elmondtam szépen, udvariasan, magyarul, hogy sem időm, sem több aprópénzem nincsen másik automatát keresni és jegyet venni, a parkolójeggyel ellentétben a mobilparkolást nem térítik nekem, illetve a fő ok: 350 Ft-ot bedobtam a gépbe, vagyis KIFIZETTEM 11:09-ig a szolgáltatást!!! Abban maradtunk, ha megbüntetnek, jelentkezem. 

Na, így is történt, 11 óra után pár perccel visszaérve a kocsihoz, látom a mikulás arra járt. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondtam az előzményeket, hogy mi történt, erre a következő párbeszéd zajlott le: 

– Mi áll a büntetési cédulán? 
– Nincs parkolójegy. 
– Volt parkolójegye? 
– Igen, egy negyed jegy, amit én egyből jeleztem is Önöknek. 
– Miért nem vett másikat? 
– Elmondtam, sem időm, sem apróm nem volt, de ha lett volna, akkor sem vettem volna, hiszen kifizettem a szolgáltatást. Az pedig az önök hibája hogy nem adott normális jegyet a gép. 
– Nem a mi hibánk, mi szóltunk a szerviznek. 
– Tehát akkor most mit tegyek? 
– Hát másik jegyet kellett volna venni.
– Elmondom akár ötvenszer is, hogy tudomásom szerint nem jegyet vesz az ember, hanem parkolási jogosultságot. És ez megtörtént, kifizettem 69 perc időtartamra a szolgáltatást (az már egy másik kérdés hogy MILYEN SZOLGÁLTATÁS???), amit ráadásul nem is vettem igénybe végig, hamarabb eljöttem, és amikor probléma történt, azt egyből jeleztem.
– Kellett volna még egy jegyet venni, vagy mobilparkolni, ugyanis azért büntették meg, mert nem volt jegye. Írjon egy e-mailt, de valószínűleg nem fognak méltányosságot gyakorolni és elengedni a büntetést. 
– Oké, megírom az e-mailt, de akkor én mint ügyfél csak annyit kérnék, hogy gondolom ha kimegy a szervizes ember, akkor tudni lehet majd hogy mi volt a gond, illetve talán a jegyem másik fele is előkerül, vagy épp kiderül, hogy elfogyott a papír az automatából, az általam elküldött e-mailre adott válaszukban a hiba okát legyenek kedvesek a tudomásomra hozni.
– Valóban, ilyenkor készül szervizjegyzőkönyv de az nem tartozik magára, hogy mi van benne. 

Na itt elköszöntem és bontottam a vonalat. 

Tehát összefoglalva: Kifizeted a szolgáltatást, de nem ad normális jegyet a szolgáltató gépe. Te ezt egyből jelzed, mindent elkövetsz hogy európai módon, civilizált módon megoldd a helyzetet. De ez a szolgáltatót nem érdekli, neki egy 5cm X 8 cm-es fecni a mérvadó, amit ő nem adott oda, csak egy darabját. Szerinte ilyenkor az a megoldás, hogy még egyszer kifizeted ugyanazt a szolgáltatást. Ja és a legszebb: ők hibáztak és méltányosságról, egyfajta kegyről beszélnek. Amit ráadásul meg sem adnak. 

És amikor jelzed, hogy szeretnéd tudni, hogy ha már álláspontjuk szerint 350 Ft-ért te a jegyet veszed meg nem pedig a szolgáltatást, miért nem adta ki a gép a bedobott összegért vásárolt papírt, erre azt mondják, hogy „az nem tartozik rád”. Hát erre csak annyit reagálnék, hogy: ‘nyád!” – forrás
Természetesen megkerestük a Budapest XII. Kerület Hegyvidéki Önkormányzat Parkolási Ügyfélszolgálát is az üggyel kapcsolatban, egyelőre várjuk válaszukat. 
A facebook bejegyzés további részében pedig az is szerepel, hogy Viktor szerint a parkolóautomatákat a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. üzemelteti, így megkerestük Őket is, és az alábbi választ kaptuk: 

„Tájékoztatjuk, hogy a parkoló automaták üzemeltetése nem a társaságunk feladata, az ezzel kapcsolatos  információ tévesen szerepel az olvasói levélben. A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer a közterületi mobilparkolást szolgálja ki – a társaság törvényi kötelezettségének megfelelően.” – köszönjük a gyors választ!