Reméljük, hogy van hat perced adózni a legendás Walter Röhrl tehetsége és a legújabb, legvadabb Porsche 911 előtt.

Száraz számok következnek. 

A 911 GT3 RS esetében 1420 kilóra 500 lóerő és 460 Nm jut. A 4,0 literes, hathengeres szívómotor ereje módosított, hétfokozatú duplakuplungos sebességváltón át jut el a hátsó kerekekig, a mechanikusan zárható, aktív differenciálmű nyomatékvektor-szabályozásra képes, azaz ívmenetben stabilizálja a járművet. Ha minden stimmel, a hajtáslánc 3,3 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára az autót, 200-ig 10,9 mp az út, a végsebesség meghaladja a 322 km/órát. 

Egy kőkemény, gyilkos pályagép, amiből két kör után csatakos háttal, kifacsart rongyként, remegő térddel szállnánk ki. Nagyjából mindenki így reagál, még a létező összes 800-1000 lóerő körüli hipersportautót próbáló újságírók is. Walter Röhrl számára azonban minden, a Porsche volánja mögött töltött perc átlagmeló, legyen szó akár a legizgalmasabb, legfrissebb típusról. 

  

Ja, és idén 68 éves, számára ez a nyugdíjas hobbimunka.