Az oroszországi Krasznokamenyszk városában született meg az a terepjáró, amit készítője nemes egyszerűséggel csak Mega Cruiser Russia névre keresztelt. Az elnevezést kétségkívül méretei után kapta a batár, ami durván kétszer akkora, mint a Toyota Land Cruiser, és a GAZ-66 alvázára épült. Így már minden világos, ugye?
Az orosz GAZ-66 teherautó alvázára építették fel a Mega Cruisert.
Az orosz GAZ-66 teherautó alvázára építették fel a Mega Cruisert.
Fotó megosztása:
Azt kell mondjam, hogy nem csúnyább, mint egy Hummer, sőt.
Azt kell mondjam, hogy nem csúnyább, mint egy Hummer, sőt.
Fotó megosztása:
Az utastér is részben az Isuzuból származik. A hátsó ülésen állítólag négy ember is elfér kényelmesen. Ezt mondjuk simán elhisszük. Az anyósülés szembefordítható a hátul ülőkkel.
Az utastér is részben az Isuzuból származik. A hátsó ülésen állítólag négy ember is elfér kényelmesen. Ezt mondjuk simán elhisszük. Az anyósülés szembefordítható a hátul ülőkkel.
Fotó megosztása:
6 méter hosszú, 2,3 méter széles és 3,5 tonna. Gyönyörűen látszik, hogy durván kétszer akkora, mint a Toyota Land Cruiser.
6 méter hosszú, 2,3 méter széles és 3,5 tonna. Gyönyörűen látszik, hogy durván kétszer akkora, mint a Toyota Land Cruiser.
Fotó megosztása:
Honda-kormány... :)
Honda-kormány... :)
Fotó megosztása:
Másfél évig készült az orosz Mega Cruiser. Megérte.
Másfél évig készült az orosz Mega Cruiser. Megérte.
Fotó megosztása:
Nem hinném, hogy akad olyan terep, amivel ne tudna könnyedén elboldogulni.
Nem hinném, hogy akad olyan terep, amivel ne tudna könnyedén elboldogulni.
Fotó megosztása:
A hajtásról egy 7,5 literes Toyota motort és a hozzá kapcsolódó hatsebességes váltó gondoskodik. Mindkettőt a japán Hino teherautóiban használják.
A hajtásról egy 7,5 literes Toyota motort és a hozzá kapcsolódó hatsebességes váltó gondoskodik. Mindkettőt a japán Hino teherautóiban használják.
Fotó megosztása:
A karosszéria egy részét az Isuzu Elf kisteherből alakították át.
A karosszéria egy részét az Isuzu Elf kisteherből alakították át.
Fotó megosztása:
Azt kell mondjam, hogy nem csúnyább, mint egy Hummer, sőt.
Az orosz GAZ-66 teherautó alvázára építették fel a Mega Cruisert.
6 méter hosszú, 2,3 méter széles és 3,5 tonna. Gyönyörűen látszik, hogy durván kétszer akkora, mint a Toyota Land Cruiser.
Honda-kormány… :)
Nem hinném, hogy akad olyan terep, amivel ne tudna könnyedén elboldogulni.
A karosszéria egy részét az Isuzu Elf kisteherből alakították át.
Az utastér is részben az Isuzuból származik. A hátsó ülésen állítólag négy ember is elfér kényelmesen. Ezt mondjuk simán elhisszük. Az anyósülés szembefordítható a hátul ülőkkel.
A hajtásról egy 7,5 literes Toyota motort és a hozzá kapcsolódó hatsebességes váltó gondoskodik. Mindkettőt a japán Hino teherautóiban használják.
Másfél évig készült az orosz Mega Cruiser. Megérte.