Egyes vélemények szerint a modern autóversenyzésből kihalt a lélek, és akár egy zombi is képes volna elvezetni a high-tech masinákat. Hogy ez nagyon nem így van, arra bizonyíték az alábbi videó.
Bár pontosan nem tudjuk, mi történt, alighanem a kéjgáz-befecskendező rendszer romlott el, és a lassítási fázisban is tovább gyorsította az autót. A fékek túlterhelődtek, a kerék leblokkolt, és ennél a tempónál egy szempillantás alatt elradírozódott a futófelülete.
A pilóta, Tim Albright nem csak villámgyorsan reagált, és kidobta a fékezőernyőt, de utána nyílegyenesen tartotta az egyébként kormányozhatatlan dragstert. Végül nem csak a pilóta, de a Pro Street Chevrolet Chevelle is komoly sérülések nélkül megúszta az esetet.
A Hot Rod (azaz utcai alapokra épülő) gyorsulási versenyek Pro Street géposztályában szívómotoros, kompresszoros és/vagy kéjgáz-befecskendezéses autók indulnak, lökettérfogat-megkötés nélkül. Első hossztartójuk gyári, hátra egyedi futómű kerül, arra széles drag-abroncsok. A szívómotoros Pro Street gépek jellemzően 8,5-9 másodperc alatt futják a negyed mérföldet, a feltöltött kategóriában egy másodperccel jobbak.