Lassan megszokhatjuk, hogy a Citroënnél a tanulmányautók a bemutatójuk után rögtön a szalonokba érkeznek. Így történik ezt most is a Citroën e-Méhari esetén is: a Frankfurtban megcsillogtatott Cactus M után idén tavasszal már rendelhető is lesz Franciaországban a belőle derivált elektromos kisautó, a Citroën e-Méhari. Koncepcióját tekintve a modell vegyíti a Citroën új márkaidentitásának vonásait a múlt zseniális kreativitásával. Az így létrejött egyveleg a Citroën C4 Cactushoz hasonlóan egy formabontó, a mai egyhangú autóipari megoldásoktól mentes pimasz cirkáló. CITROEN_C4CACTUS_PRCIKK_0215 Négyszemélyes színes egyéniség, tökéletes azoknak, akik szeretnek eltérni a megszokottól. Az autóiparban mostanában sokszor hallott kritika, hogy az új modellek egyre jobban hasonlítanak egymáshoz az uniformizálódás és a koncentrálódó gyártási megoldások miatt. A Citroën karizmatikus kisautójában ülve ezt a megjegyzést határozottan visszautasíthatjuk. Az elektromos autó hatótávja akár 200 km, vászonteteje nyitható és levehető, így a jó időt kihasználva engedhetjük ki a feszültséget, miközben alattunk szabadon áramolnak az elektronok. Jó Citroënhez híven az e-Méhari is áldoz a praktikum oltárán: karosszériája hőformázott műanyagból van, mely tartós és egy vízsugárral öblíthető, így a takarítás nem vesz el a kikapcsolódásra szánt időből. Az e-Méharinak mégis maga a személyisége a legelragadóbb. Azok számára tökéletes választás, akik a mindennapi feszültséget ki akarják zárni életükből és megkülönböztetni magukat a szürke városi masszában. A négyféle karosszériaszín két vászonnal és két belső színvilággal vegyíthető. Ismét egy remek húzás a Citroëntől, reméljük a magyar utakon is megcsodálhatunk majd olykor egy-egy szabadon áramló e-Méharit.