A Super Bowl döntő mára nemcsak sportesemény, hanem egy reklámünnep, ahol a gigacégek mindent beleadva próbálnak egyszerre lenyűgözni, vásárlásra csábítani egy egész nemzetet. A kamasz kölyköktől egészen a fotelrezidens nyugdíjasig. 
Most az Audi megmutatta, hogy kell ezt csinálni. Kiváló érzékkel találták el, hogy az amerikai kebel újra az űrkutatásért duzzad. A NASA lassan kezdi visszanyerni az űrsiklók kivonása óta megkopott fényét, rengeteg nagyvászonra készült mozifilm éltette a bolygóról való kilépés csodáját. 
Újra az égre tekintünk, és kivéve a penészes agyú konteo-hívőket, az Egyesült Államok, sőt a világ népe is könnyes szemmel gondol a hatvanas évek aranykorára, amikor, ha nem is a Napot, de legalább a Holdat elértük. 
Ezt az erős nosztalgiakártyát játssza ki most az Audi legújabb hirdetésében. Az emlékeiben szobanövényként élő, visszavonult asztronauta számára homályos látomás a világ, egészen a pillanatig, amikor fia előrántja az Audi R8 V10 Plus kulcsát. Oké, a tízhengeres hiába erőlködik, 610 lóereje kevés a szökési sebesség eléréséhez, a 330 km/órához azonban igen. 
A hatás nem marad el, mintha egy marék kokaint prüszköltek volna az öreg arcába, átszellemült mosollyal ül a volán mögé, az Apollo misszió képei pedig kiváló ütemérzékkel úsznak elő, miközben az érzelmi töltetet tovább erősítő Starman szól a nemrég elhunyt David Bowie-tól. 
Hatásvadász, de férfimunka.