Vasárnap kerül megrendezésre az 50. Super Bowl, az NFL döntője, amely tavaly például nézettségi rekordot döntött: a mérkőzést közvetítő NBC közlése szerint 114,4 millió nézőt csalt a képernyők elé, csak az Egyesült Államokban!


Mivel évről évre ez a legnézettebb műsor az USA-ban, nem csoda, hogy minden világvállalat szeretne harapni egy darabot a tortából, és reklámidőt vásárolnak a mérkőzést közvetítő csatornától. Erre az időszakra mindig nagyon rágyúrnak a marketingesek, és olyan reklámokkal rukkolnak elő, amikre még évek múltán is emlékszünk, még itt Európában is.
A Hyundai például Ryan Reynolds színészt szerződtette le és két kertvárosi csajt, velük mutatja be a koreai gyártó, hogy a 2017-es Elantra bizony akkor sem gázol gyalogost, ha nem figyelünk oda…
…és ha kell, az autót is kinyitja nekünk, akárcsak KITT.