Valószínűleg a Honda NSX volánja mögött ülő észre sem vette, hogy valaki körömszakadtáig próbál lépést tartani. Az Audit vezető srác agya teljesen eldurrant, a kanyargós szerpentinen próbálta a V8-as mind a 420 lóerejét bevetve utolérni a japánok legújabb csodafegyverét.
Sikerül minden kanyarból szívfájdítóan guminyíró alulkormányzottsággal kigyorsítania, aminek végül defekt lett a vége. Tulajdonképpen ez volt a szerencséje, mert nem egy könnyűsúlyú darab az NSX, de a körülbelül 1700 kilogrammos tömeget 580 lóerő, valamint 644 Nm nyomaték lendíti előre, és ebben ott van a három villanymotor ereje is, amelyek azonnal érkező nyomatéka nagy segítség a lassabb kanyarokból történő kigyorsításkor. Bárhogy is, itt nem a technika döntött, a lázas üldöző szerephez görcsösen ragaszkodó Audi vezetője volt túl magabiztos, piszok mázli, hogy sem magukban, sem másban nem tett kárt.